Kevin Magnussen popírá, že by se Marcusovi Ericssonovi po závodu v Austrálii omlouval za jejich kolizi z úvodu velké ceny. Podle něj není za co - šlo totiž o závodní incident.
Pilot Haasu korigoval nedotáčivý smyk v 3. zatáčce úvodního kola a dotkl se Sauberu, přičemž oba skončili ve štěrku mimo trať. Oba pak sice pokračovali, do cíle však nedojeli. Ericsson pak uvedl, že za ním Magnussen přišel a omluvil se mu, takže je vše v pořádku.
"Letěli jsme v neděli večer spolu, takže jsme si v letadle povykládali, a Kevin zvedl ruce a řekl, že se omlouvá. Znám ho dobře a vím, že nechtěl způsobit kolizi, ale už je to všechno za námi," popsal Ericsson.
Re 1 lap incident, no hard feelings between me and @KevinMagnussen . He came up after the race and apologised so we're all good #ME9 #F12017
— Marcus Ericsson (@Ericsson_Marcus) March 27, 2017Jenže dnes v Číně dánský jezdec řekl: "Ne, neomluvil jsem se. Ten tweet jsem viděl. Šlo o závodní incident: on byl na vnějšku a já jsem kvůli nedotáčivosti do něj najel. Vlastně šlo o přetáčivost, která se změnila v nedotáčivost. Kdybych byl na jeho místě, nechal bych zkrátka pro jistotu více místa. V žádném případě jsem nemohl stejně udělat nic jinak, šlo však o závodní incident."
Šéfce Sauberu Moniše Kaltenbornové se tehdy nelíbilo, že komisaři Magnussena nepotrestali - vina podle něj byla jasně na jeho straně. Ericsson ze závodu později odpadl právě kvůli poškození, které při nárazu utrpěl. Podle Dána je však rozhodnutí komisařů důkazem, že nešlo o vyloženě jeho chybu. Ti letos dostali pokyn, aby byli vůči incidentům benevolentnější a zasahovali pouze tehdy, pokud budou přesvědčeni o vině jednoho z pilotů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.