Kevin Magnussen popírá, že by se Marcusovi Ericssonovi po závodu v Austrálii omlouval za jejich kolizi z úvodu velké ceny. Podle něj není za co - šlo totiž o závodní incident.
Pilot Haasu korigoval nedotáčivý smyk v 3. zatáčce úvodního kola a dotkl se Sauberu, přičemž oba skončili ve štěrku mimo trať. Oba pak sice pokračovali, do cíle však nedojeli. Ericsson pak uvedl, že za ním Magnussen přišel a omluvil se mu, takže je vše v pořádku.
"Letěli jsme v neděli večer spolu, takže jsme si v letadle povykládali, a Kevin zvedl ruce a řekl, že se omlouvá. Znám ho dobře a vím, že nechtěl způsobit kolizi, ale už je to všechno za námi," popsal Ericsson.
Re 1 lap incident, no hard feelings between me and @KevinMagnussen . He came up after the race and apologised so we're all good #ME9 #F12017
— Marcus Ericsson (@Ericsson_Marcus) March 27, 2017Jenže dnes v Číně dánský jezdec řekl: "Ne, neomluvil jsem se. Ten tweet jsem viděl. Šlo o závodní incident: on byl na vnějšku a já jsem kvůli nedotáčivosti do něj najel. Vlastně šlo o přetáčivost, která se změnila v nedotáčivost. Kdybych byl na jeho místě, nechal bych zkrátka pro jistotu více místa. V žádném případě jsem nemohl stejně udělat nic jinak, šlo však o závodní incident."
Šéfce Sauberu Moniše Kaltenbornové se tehdy nelíbilo, že komisaři Magnussena nepotrestali - vina podle něj byla jasně na jeho straně. Ericsson ze závodu později odpadl právě kvůli poškození, které při nárazu utrpěl. Podle Dána je však rozhodnutí komisařů důkazem, že nešlo o vyloženě jeho chybu. Ti letos dostali pokyn, aby byli vůči incidentům benevolentnější a zasahovali pouze tehdy, pokud budou přesvědčeni o vině jednoho z pilotů.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.