Kevin Magnussen popírá, že by se Marcusovi Ericssonovi po závodu v Austrálii omlouval za jejich kolizi z úvodu velké ceny. Podle něj není za co - šlo totiž o závodní incident.
Pilot Haasu korigoval nedotáčivý smyk v 3. zatáčce úvodního kola a dotkl se Sauberu, přičemž oba skončili ve štěrku mimo trať. Oba pak sice pokračovali, do cíle však nedojeli. Ericsson pak uvedl, že za ním Magnussen přišel a omluvil se mu, takže je vše v pořádku.
"Letěli jsme v neděli večer spolu, takže jsme si v letadle povykládali, a Kevin zvedl ruce a řekl, že se omlouvá. Znám ho dobře a vím, že nechtěl způsobit kolizi, ale už je to všechno za námi," popsal Ericsson.
Re 1 lap incident, no hard feelings between me and @KevinMagnussen . He came up after the race and apologised so we're all good #ME9 #F12017
— Marcus Ericsson (@Ericsson_Marcus) March 27, 2017Jenže dnes v Číně dánský jezdec řekl: "Ne, neomluvil jsem se. Ten tweet jsem viděl. Šlo o závodní incident: on byl na vnějšku a já jsem kvůli nedotáčivosti do něj najel. Vlastně šlo o přetáčivost, která se změnila v nedotáčivost. Kdybych byl na jeho místě, nechal bych zkrátka pro jistotu více místa. V žádném případě jsem nemohl stejně udělat nic jinak, šlo však o závodní incident."
Šéfce Sauberu Moniše Kaltenbornové se tehdy nelíbilo, že komisaři Magnussena nepotrestali - vina podle něj byla jasně na jeho straně. Ericsson ze závodu později odpadl právě kvůli poškození, které při nárazu utrpěl. Podle Dána je však rozhodnutí komisařů důkazem, že nešlo o vyloženě jeho chybu. Ti letos dostali pokyn, aby byli vůči incidentům benevolentnější a zasahovali pouze tehdy, pokud budou přesvědčeni o vině jednoho z pilotů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.