Během testů na okruhu u katalánské metropole bylo týmům a jezdcům dovoleno zveřejňovat vlastní videa na sociální sítě, což je oproti minulosti velký posun. Dříve tuto možnost měly pouze televizní stanice a další média, které si koupily za těžké peníze práva.
Reakce fanoušků na obsah vytvářený týmy byly více než pozitivní, i my jsme tak měli zase o něco více materiálu, se kterým se dalo pracovat. Navíc, informace přímo od týmů či jezdců byly mnohdy rychlejší a přesnější.
Nyní FOM (Formula One Managment) dovolil tyto praktiky i v rámci samotných velkých cen, kdy týmy budou moci opět vytvářet a sdílet vlastní audiovizuální obsah přímo z místa dění, tedy okruhu postaveného okolo jezera v melbournském Albert Parku.
Samozřejmě pro týmy budou platit různá omezení. Například by stáje neměly - lidově řečeno - lézt do zelí záběrům, které budou dělat televizní kamery z okruhu. Dále by týmy neměly natáčet, jak auta vyjíždějí z garáží atd. Veškerý obsah natočený v paddocku i tak ale bude patřit FOM, který si s ním následně bude moci naložit dle svého.
Zajímavý obsah se již začal objevovat na facebookových či twitterových účtech některých stájí a dá se předpokládat, že v budoucnu ho bude ještě přibývat. Je tedy možné, že právě sociální sítě se stanou jednou z nejzásadnějších platforem pro komunikaci s fanoušky, která je pořád v porovnání s jinými sporty dosti chladná a neosobní.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.