U švýcarského Sauberu nastalo před letošní sezónou několik personálních změn. Tou nejzásadnější je asi odchod Nasra, který díky svému 9. místu zachránil týmu krk a zároveň pohřbil Manor. Brazilce nahradil Wehrlein a minulý týden se k týmu připojila i zástupkyně něžného pohlaví.
Tatiana Calderónová je čerstvou posilou stáje Sauber, kde v letošní sezóně bude zastávat post vývojové pilotky. Zatím bude kroužit v poklidu simulátoru, ale není vyloučeno, že ji uvidíme přímo v akci během sezonních testů.
“Letos budu jezdit v GP3 s týmem DAMS, mým cílem je ukázat se v co nejlepším světla, díky čemuž se mi mohou otevřít další dveře a já budu moci ukázat, co je ve mně. Díky Sauberu se dostanu ke spoustě informací budu moci pracovat s inženýry. Navíc se podívám i na nějaké závody a poznám se lépe s týmem. Dost času budu trávit i na simulátoru. Snad se mi letos bude dařit, abych si pak mohla vyzkoušet i jízdu v reálném monopostu,” řekla pro GPUpdate 23letá jezdkyně.
Na otázku, zda se zúčastní sezónních testů, kdy týmy musejí nasadit mladé piloty, Calderonová odpověděla: “Zatím se o tom diskutuje, ale doufám v to. Chci závodit co nejdříve, ale ve Formuli 1 člověk nikdy neví, co se naskytne. Budu se snažit jezdit co nejlépe a pokud se objeví nějaká šance, tak si ji nenechám ujít. Letošek bude pro mě dost zásadním rokem,” zakončila pilotka z Kolumbie.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.