Felipe Massa se podělil o další detaily ohledně vyjednávání jeho návratu s Williamsem. Kdyby necítil tu správnou příležitost, tak by se prý do Formule 1 nevracel.
"Rozhodl jsem se, že pokud bych se měl do Formule 1 vrátit, tak mě musí někdo oslovit a to se stalo. Nikomu jsem nevolal. Prostě jsem čekal, sledoval dění v médiích a nakonec se to stalo. Bylo to dva dny po vánočním týmovém večírku, kam jsem se přišel rozloučit.
Přišla mi SMS od Claire (Williamsové), kdy mi napsala, jestli ti to ještě nechci rozmyslet. Tak jsem jí odepsal, že si o tom budeme muset promluvit. Hned mi tedy zavolala a já za ní odjel do Anglie, kde jsme diskutovali o všem možném.
Byl to dlouhý rozhovor a trvalo mi nějaký čas, než jsem se na 100 procent rozmyslel. Nebylo to jen o mě, stálo to i na Bottasovi a Mercedesu.
Snažím se jen následovat své srdce. Dostávám spoustu zpráv od fanoušků a rodiny. Nikdy mi zatím nenapsal, abych to nedělal, tak jsem prostě šel za svým srdcem, to prostě miluji," řekl pro GPUpdate Massa.
Massa by se prý nevrátil, pokud by si nebyl jist, že Williams bude v konkurenceschopné formě. "Nechtěl jsem se for Formule 1 vracet a být jen nějakým křovím. Chci být někde, kde vím, že jsem potřebný a také že budu moci závodit.
Zatím nemůžeme říct, jak na tom jsme a jak vlastně bude vypadat letošní sezóna, ale já jsem se vrátil, protože jsem pocítil šanci, že mohu ještě zůstat mezi nejlepšími profíky," zakončil brazilský pilot.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.