Felipe Massa se podělil o další detaily ohledně vyjednávání jeho návratu s Williamsem. Kdyby necítil tu správnou příležitost, tak by se prý do Formule 1 nevracel.
"Rozhodl jsem se, že pokud bych se měl do Formule 1 vrátit, tak mě musí někdo oslovit a to se stalo. Nikomu jsem nevolal. Prostě jsem čekal, sledoval dění v médiích a nakonec se to stalo. Bylo to dva dny po vánočním týmovém večírku, kam jsem se přišel rozloučit.
Přišla mi SMS od Claire (Williamsové), kdy mi napsala, jestli ti to ještě nechci rozmyslet. Tak jsem jí odepsal, že si o tom budeme muset promluvit. Hned mi tedy zavolala a já za ní odjel do Anglie, kde jsme diskutovali o všem možném.
Byl to dlouhý rozhovor a trvalo mi nějaký čas, než jsem se na 100 procent rozmyslel. Nebylo to jen o mě, stálo to i na Bottasovi a Mercedesu.
Snažím se jen následovat své srdce. Dostávám spoustu zpráv od fanoušků a rodiny. Nikdy mi zatím nenapsal, abych to nedělal, tak jsem prostě šel za svým srdcem, to prostě miluji," řekl pro GPUpdate Massa.
Massa by se prý nevrátil, pokud by si nebyl jist, že Williams bude v konkurenceschopné formě. "Nechtěl jsem se for Formule 1 vracet a být jen nějakým křovím. Chci být někde, kde vím, že jsem potřebný a také že budu moci závodit.
Zatím nemůžeme říct, jak na tom jsme a jak vlastně bude vypadat letošní sezóna, ale já jsem se vrátil, protože jsem pocítil šanci, že mohu ještě zůstat mezi nejlepšími profíky," zakončil brazilský pilot.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.