Force India během 4 testovacích dnů najezdila 278 okruhů, což ji řadí na sedmé místo. Jen pro zajímavost, nejvíce toho najezdil Mercedes s 558 koly. Hranici 1:22,0 ale ani jeden ze tří pilotů v monopostu VJM10 nebyl schopen překonat. Nejlepší týmový čas zajel Ocon v úterý na super měkké směsi - 1:22,509.
"Týden hodnotím pozitivně, myslím si, že jsme se zase o něco posunuli, zjistili, jak náš VJM10 funguje a máme více informací o výdrži pneumatik. Každým dnem se cítím více sebevědomě, co se týče řízení, hodně jsem se toho naučil a přípravy tak jdou dle plánu," řekl pro GPUpdate mexický pilot Ceco Pérez.
"Můžeme být spokojeni, dokázali jsme poladit základy a nabrali zase nějakou rychlost. Teď jen doufejme, že se příští týden zase o něco posuneme. Čeká nás kopa práce, ale jsem optimistický a věřím, že v Melbourne bude vše šlapat."
Perézův optimismus sdílí i šéf závodních inženýrů, Tom McCullough. "Dostat nové auto na trať je dlouhodobý proces, za kterým stojí trvdá práce stovek lidí nejen v továrně. Jsme tedy spokojeni s tím, jak se celý týden vyvinul a chtěl bych poděkovat všem za jejich úsilí jak tady v Barceloně, tak i v Brackley a Silverstone."
"Odjeli jsme slušný počet kilometrů a vychytali některé mouchy, které nové auto mělo. Udělali jsme značný posun, co se týče vůbec pochopení samotného VJM10 a nových směsí od Pirelli. Už se těšíme na příští týden, kdy se budeme moci zaměřit na rychlost," zakončil McCullough.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.