Iceman zopakoval úterní výkon a i dnes se stal nejrychlejším pilotem, jako jediný navíc překonal hranici 1:21,0. Nyní finský matador celé čtyřdenní testy, které byly zakončeny hodně prapodivným testem za mokra, hodnotí.
Ferrari po loňské sezóně bylo během zimy v mediální hibernaci, a tak bylo těžké odhadovat, kam se tradiční italská stáj posunula. Mezitím se hodně spekulovalo o tom, zda se Red Bullu podaří dohnat ztrátu na Stříbrné šípy, ale je to právě Ferrari, které Mercedesu zatím nejvíce zatápí. Samozřejmě, je ještě brzy na nějaké větší závěry a predikce, ale rozhodně dosavadní vývoj musí těšit všechny fanoušky černého hřebce.
To samé platí i v rámci stáje. Räikkonen dokázal v úterý a dnes zajet nejrychlejší časy a mezi řádky jeho tradičního stoického projevu lze vyčíst náznaky dobré nálady.
"Každý rok jsme hodně optimističtí, ale je těžké odhadovat, jak to bude vypadat na konci sezóny. Myslím si, že jsme si z několika posledních let odnesli cenné lekce. Tým nyní přes zimu dokázal odvést dobrou práci a zda to bude stačit, se ještě uvidí. Zatím z toho mám dobrý pocit a nemůžeme si na nic stěžovat. Oproti loňsku je to rozhodně posun, ale to je hlavně díky pravidlům. Děláme si v klidu na svém a zatím nám vyhovuje směr, jakým se věci vyvíjí," zhodnotil situaci u Maranella Fin.
Na otázku, zda je nový monopost SF70H tím nejlepším vozem italské stáje, jaký se mu dostal pod ruku, finský matador odpověděl: "Technické změny hrají velkou roli, co se týče samotného pocitu z jízdy a rychlosti. Nejde úplně srovnávat různé monoposty, zákonitě vždy auto musí být lepší, když přijdou nějaké změny pravidel. Zda tento vůz bude dostatečně dobrý na to, aby bojoval o titul, se ještě uvidí. Zatím jsme spokojeni," zakončil Räikkonen.
Guenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.
Carlos Sainz posílá fanouškům po působivém výkonu během předsezónních testů vzkaz, ve kterém mírní očekávání před svým prvním rokem u Williamsu.
Lewis Hamilton před startem sezóny odhalil své očekávání od hlavních rivalů Ferrari v boji o titul. Zároveň přiznal, že předsezónní testy nemusí odrážet skutečnou výkonnost týmů. Jeho debut v barvách Scuderie je jedním z největších taháků nadcházejícího ročníku.
Adrian Newey po odchodu z Red Bullu oficiálně nastupuje do Aston Martinu. V týmu ze Silverstone, který jeho přítomnost velmi ocení, odhalil svůj první cíl, ale zároveň upozornil, že očekávané zlepšení výkonu nebude okamžité.
Předsezónní testy ve Formuli 1 trvají pouhé tři dny, což podle některých jezdců není dostatečné. Zatímco inženýři získávají cenná data, piloti mají pocit, že strávili za volantem příliš málo času. Fernando Alonso a Carlos Sainz proto volají po změně a upozorňují na nesrovnalost s jinými vrcholovými sporty.
Lewis Hamilton se na tiskové konferenci F1 během posledního dne testování vyjadřoval optimisticky, avšak jeho nálada mohla být po závěrečném šachovnicovém praporku výrazně jiná.
Liam Lawson má za sebou svůj první oficiální test jako pilot Red Bullu. Po odchodu Sergia Péreze se mu podařilo porazit bývalého týmového kolegu z Racing Bulls, Jukiho Cunodu, v souboji o místo partnera Maxe Verstappena.
Dnes v Bahrajnu skončily třídenní předsezónní testy, přičemž nejrychlejší čas dnešního dne a testování zajel George Russell. Všem testovacím dnům dominuje čas Carlose Sainze.
Lewis Hamilton se ostře ohradil proti kritice Eddieho Jordana, který zpochybnil rozhodnutí Ferrari angažovat jeho namísto Carlose Sainze. Sedminásobný šampion Formule 1 dal jasně najevo, že ho podobné názory nezajímají, a poznamenal, že necítí potřebu reagovat na „starší, v konečném důsledku bílé muže“.