Iceman zopakoval úterní výkon a i dnes se stal nejrychlejším pilotem, jako jediný navíc překonal hranici 1:21,0. Nyní finský matador celé čtyřdenní testy, které byly zakončeny hodně prapodivným testem za mokra, hodnotí.
Ferrari po loňské sezóně bylo během zimy v mediální hibernaci, a tak bylo těžké odhadovat, kam se tradiční italská stáj posunula. Mezitím se hodně spekulovalo o tom, zda se Red Bullu podaří dohnat ztrátu na Stříbrné šípy, ale je to právě Ferrari, které Mercedesu zatím nejvíce zatápí. Samozřejmě, je ještě brzy na nějaké větší závěry a predikce, ale rozhodně dosavadní vývoj musí těšit všechny fanoušky černého hřebce.
To samé platí i v rámci stáje. Räikkonen dokázal v úterý a dnes zajet nejrychlejší časy a mezi řádky jeho tradičního stoického projevu lze vyčíst náznaky dobré nálady.
"Každý rok jsme hodně optimističtí, ale je těžké odhadovat, jak to bude vypadat na konci sezóny. Myslím si, že jsme si z několika posledních let odnesli cenné lekce. Tým nyní přes zimu dokázal odvést dobrou práci a zda to bude stačit, se ještě uvidí. Zatím z toho mám dobrý pocit a nemůžeme si na nic stěžovat. Oproti loňsku je to rozhodně posun, ale to je hlavně díky pravidlům. Děláme si v klidu na svém a zatím nám vyhovuje směr, jakým se věci vyvíjí," zhodnotil situaci u Maranella Fin.
Na otázku, zda je nový monopost SF70H tím nejlepším vozem italské stáje, jaký se mu dostal pod ruku, finský matador odpověděl: "Technické změny hrají velkou roli, co se týče samotného pocitu z jízdy a rychlosti. Nejde úplně srovnávat různé monoposty, zákonitě vždy auto musí být lepší, když přijdou nějaké změny pravidel. Zda tento vůz bude dostatečně dobrý na to, aby bojoval o titul, se ještě uvidí. Zatím jsme spokojeni," zakončil Räikkonen.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.