Nový šéf marketingu Formule 1 Sean Bratches se rozpovídal o krocích, kterými by se královna motorsportu měla pod novými majiteli vydat.
Všechna rozhodnutí, která Liberty Media dělá, by měla mířit přímo na fanoušky. Vše samozřejmě nějaký ten pátek potrvá, ale už se dají sledovat určité tendence, jakým směrem by noví majitelé značku F1 chtěli dále směřovat. Například pro první týden testů v Barceloně mohou týmy a piloti natáčet krátká videa pro své účty na sociálních sítích.
"Základ toho, co v současné době děláme, se točí kolem fanoušků. Právě fanoušci jsou epicentrem všech našich nápadů, co se týče tohoto sportu. Snažíme se odvádět tu nejlepší práci, abychom dobře sloužili současným příznivcům a abychom přitáhli i nové lidi. To se dá dělat různě, někoho může přitáhnout určitý sponzor nebo držitel práv. Pak jsou tu i týmy a samozřejmě samotní jezdci. Takhle na celý náš byznys nyní nahlížíme," řekl pro Motorsport bývalý výkonný ředitel kanálu ESPN Sean Bratches.
Bratches vidí jako nejdůležitější přísadu právě piloty. Jako příklad uvádí krále sociálních sítí Lewise Hamiltona.
"Jezdci jsou pro nás naprostým základem pro komunikaci s fanoušky, pro oslavy svých úspěchů a řešení všech možných kontroverzí. My se jim v tomto ohledu budeme snažit pomoci. Podívejte se na Lewise Hamilotna, on přesně takto se svými příznivci komunikuje a je z něj velká celebrita. Nechceme mu dát nástroje, díky kterým by se mohl rovnat popovým hvězdám v počtu fanoušků. Chceme mu jen pomoci. S Lewisem jsem byl na obědě a o tomto tématu jsme si povídali. Shodli jsme se na všem a máme nyní společné cíle, kam se na sociálních sítích posouvat," zakončil Bratches.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.