Německý pilot po incidentu ze Závodu šampiónů, kdy kolidoval s Felipem Massou, nenastoupil za Sauber při testech v Barceloně, a nahradil ho tak Antonio Giovinazzi, který je v současné době třetím pilotem Ferrari.
Pascal je samozřejmě na místě dění a ještě před tím, než na konci týdne odletí na kontrolu do švýcarského Curychu prohodil pár slov s novináři.
"Už se cítím dobře, nic mě nebolí. Nyní už jen preventivně odpočívám, abych se vyhnul případným vážnějším potížím v budoucnosti. Je to prostě třeba, aby si vše sedlo," okomentoval svůj stav pro GPUpdate.net Pascal Wehrlein.
Německý pilot byl také samozřejmě tázán, zda nastoupí při druhých testech. Dle Wehrleina je to zatím nejisté a více prý prozradí kontrola. "V současné chvíli to ještě není jasné. Na konci týdne mám ještě jednu kontrolu a uvidím, co mi řeknou doktoři. Samozřejmě bych si přál, aby mi dali zelenou a řekli, že vše je již v pořádku. Člověk ale nikdy neví."
Zranění prý Pascalovi nijak zásadně neovlivnilo tréninkový režim. Tělo ho bolelo jen pár dní, pak se již mohl v klidu připravovat na novou sezónu. "Nějakou bolest jsem cítil jen během prvních dní, byl jsem prostě pomlácenej, což je normální, když máte nehodu. Teď už je ale vše v pořádku a cítím se fakt dobře, normálně trénuji a už se nemohu dočkat, až naskočím do auta," prozradila čerstvá posila švýcarské stáje.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.