Kanadský mistr světa z roku 1997 se rozpovídal o šancích Sebastiana Vettela, které prý letos nejsou vůbec malé. Jeho jezdecký styl prý přesně odpovídá požadavkům nových, robustnějších monopostů
Krupiér pořád míchá s balíčkem karet a první sehrávka nové sezóny se odehraje až v Melbourne. Následovat pak bude dalších dvacet partií a zatím není vůbec jasné, které týmy mají schovaná nějaká esa v rukávu.
Papírově je na tom nejlépe Mercedes, jehož nový motor je prý velká raketa. Poslední dobou se ale chlubí i Renault, který dodává pohonné jednotky např. Red Bullu. Dle Hornera má prý stáj rakouského nápojového gigantu šanci Mercedes porazit, tedy v případě, že francouzská automobilka dodá to, co slibuje.
Ferrari je letos ten třetí vzadu, který je po loňském fiasku, kdy Italové hovořili o ambicích na titul a nakonec skončili se značným odstupem na Red Bull třetí, radši zticha. Nyní se ale stáj začíná probírat z hibernace a třeba samotný Vettel nedávno naznačil, že jsou na tom lépe, než si většina lidí myslí.
Podobně to vidí i Jacques Villeneuve: "Styl, jakým jezdí Vettel, přesně odpovídá požadavkům nových monopostů. Krom toho má najeto mnohem více na nových pneumatikách než zbytek pole. A to je jasná výhoda - hlavně na začátku nové sezóny," vyzdvihuje Kanaďan Vettelův potenciál.
Villeneuve také souhlasí s novým konceptem vozů, které mají širší pneumatiky a přední křídla. "Díky bohu, že už jsou u konce dny tříkolek a Formule 1 má znovu pořádná auta. Nové monoposty ale potřebují také pořádné chlapy, ne děcka," zakončil kanadský ex-pilot.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.