Nové motory hřmí, tvary vozů se rýsují, ale čilo je i na personální frontě. V některých týmech došlo k několika výměnám na různých postech, třebaže se dotyční nestihnou zapojit do přípravy před prvními testy.
Tak tomu je u týmu Renault, který oznámil příchod nového šéfa aerodynamiky, i když si na jeho skutečný příchod musí ještě několik měsíců počkat. Pete Machin, jenž pobýval u týmu Red Bull v dobách, kdy Vettel za tuto značku získal své čtyři tituly, nyní mění působiště a bude se ve francouzské stáji hlásit 3. července tohoto roku. Jeho zástupcem se stane Jon Tomlinson.
"Aerodynamika je ve výkonnostní rovnici velice důležitým prvkem. Proto považujeme Peteho příchod za jeden z vrcholů našeho personálního programu. V nové generaci předpisů stěží najdeme nějakou zásadnější oblast, takže od nástupu nové posily očekáváme patřičný prospěch. Zapojí se do naší nově se rozvíjející struktury a očekáváme, že plody jeho práce uvidíme ještě v této sezóně," doufá generální ředitel Renaultu Cyril Abiteboul.
"Když Renault naposledy vyhrál Pohár konstruktérů, byl Bob Bell šéfem technického týmu, takže se s ním opravdu těším ve své nové roli na spolupráci s tím, že chceme takový úspěch mít jako svůj cíl. Podobně jsem se dříve dostal do styku s Nickem Chesterem a Ciaronem Pilbeamem, takže s některými členy personálu se dobře znám," komentoval Pete Machin svůj příchod s tím, že práce na nových vozech je pro něj ve Formuli 1 novou výzvou.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.