Nové motory hřmí, tvary vozů se rýsují, ale čilo je i na personální frontě. V některých týmech došlo k několika výměnám na různých postech, třebaže se dotyční nestihnou zapojit do přípravy před prvními testy.
Tak tomu je u týmu Renault, který oznámil příchod nového šéfa aerodynamiky, i když si na jeho skutečný příchod musí ještě několik měsíců počkat. Pete Machin, jenž pobýval u týmu Red Bull v dobách, kdy Vettel za tuto značku získal své čtyři tituly, nyní mění působiště a bude se ve francouzské stáji hlásit 3. července tohoto roku. Jeho zástupcem se stane Jon Tomlinson.
"Aerodynamika je ve výkonnostní rovnici velice důležitým prvkem. Proto považujeme Peteho příchod za jeden z vrcholů našeho personálního programu. V nové generaci předpisů stěží najdeme nějakou zásadnější oblast, takže od nástupu nové posily očekáváme patřičný prospěch. Zapojí se do naší nově se rozvíjející struktury a očekáváme, že plody jeho práce uvidíme ještě v této sezóně," doufá generální ředitel Renaultu Cyril Abiteboul.
"Když Renault naposledy vyhrál Pohár konstruktérů, byl Bob Bell šéfem technického týmu, takže se s ním opravdu těším ve své nové roli na spolupráci s tím, že chceme takový úspěch mít jako svůj cíl. Podobně jsem se dříve dostal do styku s Nickem Chesterem a Ciaronem Pilbeamem, takže s některými členy personálu se dobře znám," komentoval Pete Machin svůj příchod s tím, že práce na nových vozech je pro něj ve Formuli 1 novou výzvou.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.