Úřadující mistr světa a čerstvý formulový důchodce Nico Rosberg se rozpovídal o preferencích ohledně své náhrady u Stříbrných šípů. Po Bottasovi by ale německý pilot nesáhl.
V pozici fanouška by Rosberg preferoval Alonsa namísto Bottase. Prý by to byla velká show pro diváky, ale asi by to nefungovalo v rámci týmu. Bottas je prý dobrou volbou.
"Nyní jsem už jen fanoušek, takže je lehké odpovědět. Všichni by tam chtěli vidět Alonsa a já taky, protože to by byla pořádná divočina, kdyby spolu zase jezdili. (smích) Pro fanoušky by to bylo skvělé, pro samotný tým asi ne. Mají skvělou náhradu. Bottas je velmi rychlý, ale Lewis je špičkový pilot, bude ho těžké porazit, ale já jsem dokázal, že to jde. Vsázím, že Valtteri bude mít v Austrálii pole position," řekl pro španělský magazín La Marca německý pilot.
Na otázku, zda bylo vedení stáje naštvané, Nico odpověděl: "Naštvané? Ne, navzájem se respektujeme. S Laudou to bylo trošku složitější a v novinách působí naštvaně, ale není to tak. Osobně mi řekl, že přede mnou smeká klobouk. Po těch všech letech dobré spolupráce to proběhlo vše v klidu," dodal pro španělské periodikum úřadující mistr světa Formule 1.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.