Venezuelský pilot Pastor Maldonado si v F1 naposledy zajezdil ještě v Lotusu. V roce 2016 ale již u Renaultu nepokračoval a byl nahrazen Magnussenem. Od té doby si Maldonado nebyl schopen sehnat žádné angažmá. Možnosti tu ale byly.
Jednatřicetiletý pilot si věřil na sedačku v F1, to mu ale nevyšlo. Hmatatelnější nabídka než od Mercedes prý byla nabídka Sauberu - ta ale kvůli neshodám ohledně znění smlouvy nakonec padla. Nasra nakonec nahradil Pascal Wehrlein, který si na svou šanci u konkurenceschopné stáje bude muset asi ještě počkat.
"Zvažuji všechny možnosti, abych se dostal do pořádné série. Formule 1 je jednou z těch, které mě velmi zajímají. Měl jsem šanci vrátit se, ale chtěl jsem mít ty správné podmínky. Ne jako v minulosti. Poté, co skončil Rosberg, nastal domino efekt, který mi garantoval dobrou šanci, ale vše skončilo jinak.
Byla tu alternativa v podobě Sauberu, což je slušný tým s mnoha zkušenostmi, ale nezažívá zrovna nejlepší období. Nakonec jsme to odpískali, jelikož jsme se nemohli dohodnout na podmínkách, které by uspokojily obě strany. Je to těžká doba pro mnoho stájí v F1, netýká se to jen Sauberu. Jejich možnosti jsou omezeny hlavně z finančních důvodů," řekl venezuelský bourák.
V současné době je Maldonado spojován se zámořskou sérií IndyCar a týmem KV Racing. Sám Maldonado ale spekulace vyvrátil. Na nabídku by prý kývl jen v případě, že by mohl jezdit v konkurenceschopném voze.
"Dostaly se ke mně nějaké drby, které jsem ale nikdy neřekl. Loni jsem se zúčastnil jednoho závodu IndyCar, kdy jsem dostal pozvánku. Teď si to možná lidi špatně vykládají. V současné době nemám nic konkrétního, zajímala by mě stejně jen nabídka, která by byla dostatečně zajímavá a zaručila mi dobré závodní podmínky," okomentoval situaci Maldonado.
Na otázku, zda by byl ochoten vyzkoušet i jiné série, Maldonado odpověděl: "Ano, zvažoval jsem úplně vše. Je tu WEC, IndyCar a Formule E. Zatím ale nemám nic domluveného. Dokud se neobjeví ta správná příležitost, tak budu mlčet. Ano, chci se vrátit na trať, ale musí se to udělat pořádně."
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.