Letos se sedmnáctiletý syn sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera podívá do Evropské Formule 3, kde bude jezdit za stáj Prema. Začíná tak být horkým zbožím pro lovce talentů z juniorských programů velkých stájí.
Nejdříve byl Mick spojován s Mercedesem, ale nyní se ozývá i Ferrari, které by mladého Schumiho přivítalo doslova s otevřenou náručí. Šéf FDA (Jezdecká akademie Ferrari) Massimo Rivola řekl, že by si pro něj připravili červený koberec.
"Samozřejmě, že ho sledujeme. Letos budeme mít příležitost sledovat ho ještě více, jelikož bude týmovým parťákem našeho jezdce z akademie Guana Yu Zhoua v týmu Prema. Co se týče, jeho budoucnosti, tak nemám páru, co bude Mick chtít dělat, ale kdyby chtěl jít k nám do programu (FDA), tak ho přivátáme červeným kobercem."
Rivolu nepřesvědčují pouze Mickovy výkony, prý je to i díky chování mimo závodní trať. "Mick mi přijde jako velmi slušný člověk. Není namyšlený, za což si zaslouží pochvalu jeho rodiče. Odvedli s jeho výchovou dobrou práci. Je to ještě kluk a musí zvládat obrovský tlak ze strany médií. Zatím se mu to daří skvěle."
Následně přešla řeč i na nového třetího pilota italské stáje - Antonia Giovinnaziho, který loni ve své premiérové sezóně v GP2 dokázal vyhrát pět závodů a skončil celkově druhý za Pierrem Gaslym.
"Je to velmi silný jezdec. Já ho v akademii chtěl již na začátku roku 2016, takže jsem nyní velmi rád, že je třetím jezdcem Ferrari. Tu šanci si zaslouží. Já ho považuji za velký talent a jeho přístup je neuvěřitelný. Je sice pravda, že je mu již 23, ale nemyslím si, že Formule 1 musí otevírat své dveře pouze náctiletým pilotům. Každý jezdec má za sebou svou cestu a na to se musí také v F1 hledět," zakončil bývalý sportovní ředitel Scuderie.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.