S budoucností VC Velké Británie je to v současné době nejasné. Silvertone má sice smlouvu až do roku 2026, ale v kontraktu existuje i výstupní klauzule, která dovoluje vypovězení v roce 2019. British Racing Drivers' Club, majitel okruhu, o tom prý v současné době uvažuje.
Hlavním důvodem je prý finanční stránka věci, která by dlouhodobě mohla okruh zruinovat. Meziročně se zvyšují poplatky za pořádání, ale počet fanoušků nijak nestoupá.
Přestože se každoročně na tradiční Grand Prix přijede podívat okolo 140 tisíc fanoušků, tak pořád prý není lehké celou akci zafinancovat. Rozhodnutí ohledně ukončení spolupráce musí padnout do poloviny letošního roku.
Celou situaci komentuje i Bernie Ecclestone, který tvrdí, že by Británie mohla zažít i rok bez Formule 1.
"Nechceme o Silverstone přijít a také nehodláme přijít o Formuli 1 v Británii. To se nestane. Naše fanoušky nezklameme. Možná ale bude rok bez Formule 1, ale vše je jinak v pořádku. Samozřejmě že nechceme ztratit Silverstone, musíme se nyní podívat, jaké jsou tam problémy.
Oni říkají, že nevydělávají dost peněz, ale nikdo neví proč. Vždycky je tam plno a v jiných zemích budete jen těžko hledat takové množství fanoušků. Takové problémy tam ale nemají. Je samozřejmě škoda, že nám finančně nepomáhá vláda, protože velká cena je pro Anglii přínosem. Je dobrá kvůli byznysu, je vlastně dobrá pro každého.
Nám je to vlastně jedno, my můžeme jít kamkoliv. Nepotřebujeme si naplnit konta, což se ani nestane, jelikož tohle je vůbec nejlevnější závod," okomentoval situaci Ecclestone.
O budoucnost se ale Ecclestone nebojí, prý jsou již dvě alternativy, které by v případě, že Silverstone využije výstupní klauzuli, mohly okruh nahradit. Konkrétní názvy zatím nepadly.
"V Anglii máme další dvě možnosti. Ne okruhy, ale možnosti. Neřeknu vám kde. Ještě se uvidí. Nemáme strach, že bychom přišli o Formuli 1 v Anglii, já mám akorát strach, že o ni přijdeme na Silverstone. To je vše," zakončil Ecclestone.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.