S budoucností VC Velké Británie je to v současné době nejasné. Silvertone má sice smlouvu až do roku 2026, ale v kontraktu existuje i výstupní klauzule, která dovoluje vypovězení v roce 2019. British Racing Drivers' Club, majitel okruhu, o tom prý v současné době uvažuje.
Hlavním důvodem je prý finanční stránka věci, která by dlouhodobě mohla okruh zruinovat. Meziročně se zvyšují poplatky za pořádání, ale počet fanoušků nijak nestoupá.
Přestože se každoročně na tradiční Grand Prix přijede podívat okolo 140 tisíc fanoušků, tak pořád prý není lehké celou akci zafinancovat. Rozhodnutí ohledně ukončení spolupráce musí padnout do poloviny letošního roku.
Celou situaci komentuje i Bernie Ecclestone, který tvrdí, že by Británie mohla zažít i rok bez Formule 1.
"Nechceme o Silverstone přijít a také nehodláme přijít o Formuli 1 v Británii. To se nestane. Naše fanoušky nezklameme. Možná ale bude rok bez Formule 1, ale vše je jinak v pořádku. Samozřejmě že nechceme ztratit Silverstone, musíme se nyní podívat, jaké jsou tam problémy.
Oni říkají, že nevydělávají dost peněz, ale nikdo neví proč. Vždycky je tam plno a v jiných zemích budete jen těžko hledat takové množství fanoušků. Takové problémy tam ale nemají. Je samozřejmě škoda, že nám finančně nepomáhá vláda, protože velká cena je pro Anglii přínosem. Je dobrá kvůli byznysu, je vlastně dobrá pro každého.
Nám je to vlastně jedno, my můžeme jít kamkoliv. Nepotřebujeme si naplnit konta, což se ani nestane, jelikož tohle je vůbec nejlevnější závod," okomentoval situaci Ecclestone.
O budoucnost se ale Ecclestone nebojí, prý jsou již dvě alternativy, které by v případě, že Silverstone využije výstupní klauzuli, mohly okruh nahradit. Konkrétní názvy zatím nepadly.
"V Anglii máme další dvě možnosti. Ne okruhy, ale možnosti. Neřeknu vám kde. Ještě se uvidí. Nemáme strach, že bychom přišli o Formuli 1 v Anglii, já mám akorát strach, že o ni přijdeme na Silverstone. To je vše," zakončil Ecclestone.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.