Iceman se rozpovídal o letošní sezóně a i přes své zlepšení není s výkonem Ferrari vůbec spokojen a doufá, že se to konečně zlomí.
Ferrari do letošní sezóny nastupovalo s cílem získat titul, nakonec z toho ale bylo pouze obrovské trápení kvůli, kterému tým z Maranella nakonec skončil až třetí. Letos na rakouský Red Bull ztratili 70 bodů a na Stříbrné šípy dokonce bodů 367.
"Fakt jsme trpěli a dělali jsme, co jsme mohli, ale výsledky nebyly takové, jaké jsme chtěli. Jen díky našim chlapům se pořád někam posouváme a snažíme se zlepšit a poučit. Proto si myslím, že jsme v lepší pozici, i když výsledky tomu neodpovídají. Jako tým ale fungujeme velmi dobře. Když příští rok budeme mít více kompetitivní auto, tak jsem si jistý, že to budou dobré bitvy," okomentoval situaci Iceman.
Kimi si ale letos polepšil. V loňské sezóně byl rozdíl mezi ním a Vettelem propastný - konečný bodový poměr byl 278:150. Letos Fin na čtyřnásobného mistra světa ztratil pouze 28 bodů. I přesto ale Kimi situaci vnímá dosti negativně a doufá, že se to zlepší.
"Pokud porovnám dva poslední roky, tak ano, já jsem se zlepšil, ale i tak nemůžu být šťastný, jelikož nejsme tam, kde bychom chtěli být. Udělali jsme pár dobrých věcí, zbytek pole ale také a ty výsledky tu prostě nejsou. Někdy to bylo dobré, ale když se na to podíváme celkově, tak s naším umístěním nemůžeme být spokojení," zakončil Fin.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.