Iceman se rozpovídal o letošní sezóně a i přes své zlepšení není s výkonem Ferrari vůbec spokojen a doufá, že se to konečně zlomí.
Ferrari do letošní sezóny nastupovalo s cílem získat titul, nakonec z toho ale bylo pouze obrovské trápení kvůli, kterému tým z Maranella nakonec skončil až třetí. Letos na rakouský Red Bull ztratili 70 bodů a na Stříbrné šípy dokonce bodů 367.
"Fakt jsme trpěli a dělali jsme, co jsme mohli, ale výsledky nebyly takové, jaké jsme chtěli. Jen díky našim chlapům se pořád někam posouváme a snažíme se zlepšit a poučit. Proto si myslím, že jsme v lepší pozici, i když výsledky tomu neodpovídají. Jako tým ale fungujeme velmi dobře. Když příští rok budeme mít více kompetitivní auto, tak jsem si jistý, že to budou dobré bitvy," okomentoval situaci Iceman.
Kimi si ale letos polepšil. V loňské sezóně byl rozdíl mezi ním a Vettelem propastný - konečný bodový poměr byl 278:150. Letos Fin na čtyřnásobného mistra světa ztratil pouze 28 bodů. I přesto ale Kimi situaci vnímá dosti negativně a doufá, že se to zlepší.
"Pokud porovnám dva poslední roky, tak ano, já jsem se zlepšil, ale i tak nemůžu být šťastný, jelikož nejsme tam, kde bychom chtěli být. Udělali jsme pár dobrých věcí, zbytek pole ale také a ty výsledky tu prostě nejsou. Někdy to bylo dobré, ale když se na to podíváme celkově, tak s naším umístěním nemůžeme být spokojení," zakončil Fin.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.