Iceman se rozpovídal o letošní sezóně a i přes své zlepšení není s výkonem Ferrari vůbec spokojen a doufá, že se to konečně zlomí.
Ferrari do letošní sezóny nastupovalo s cílem získat titul, nakonec z toho ale bylo pouze obrovské trápení kvůli, kterému tým z Maranella nakonec skončil až třetí. Letos na rakouský Red Bull ztratili 70 bodů a na Stříbrné šípy dokonce bodů 367.
"Fakt jsme trpěli a dělali jsme, co jsme mohli, ale výsledky nebyly takové, jaké jsme chtěli. Jen díky našim chlapům se pořád někam posouváme a snažíme se zlepšit a poučit. Proto si myslím, že jsme v lepší pozici, i když výsledky tomu neodpovídají. Jako tým ale fungujeme velmi dobře. Když příští rok budeme mít více kompetitivní auto, tak jsem si jistý, že to budou dobré bitvy," okomentoval situaci Iceman.
Kimi si ale letos polepšil. V loňské sezóně byl rozdíl mezi ním a Vettelem propastný - konečný bodový poměr byl 278:150. Letos Fin na čtyřnásobného mistra světa ztratil pouze 28 bodů. I přesto ale Kimi situaci vnímá dosti negativně a doufá, že se to zlepší.
"Pokud porovnám dva poslední roky, tak ano, já jsem se zlepšil, ale i tak nemůžu být šťastný, jelikož nejsme tam, kde bychom chtěli být. Udělali jsme pár dobrých věcí, zbytek pole ale také a ty výsledky tu prostě nejsou. Někdy to bylo dobré, ale když se na to podíváme celkově, tak s naším umístěním nemůžeme být spokojení," zakončil Fin.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.