Pirelli a některé týmy letos tlačily, aby se předsezónní testy uskutečnily v Bahrajnu, kde je přeci jen příznivější počasí, které se více podobá závodním podmínkám. Nakonec ale ze všeho sešlo a testy se pojedou na přelomu února a března v katalánské Barceloně.
Nyní to ale vypadá, že by se v následujících letech testy mohly přesunout na francouzský okruh Paul Ricard, kde zvažují implementaci vyhřívaného asfaltu. Navíc by se na tomto okruhu od roku 2018 měla jezdit znovu obnovené GP Francie.
"Samozřejmě se snažíme, aby se testy konaly u nás a věřím, že trať by mohla hrát v náš prospěch. Zvažujeme, že zavedeme topící systém , který by byl schopný udržet povrch trati v optimální teplotě pro testování nejen pneumatik. Tohle v současné době na okruzích chybí. Celý systém by navíc mohl být používán celoročně, ale primárně by měl řešit obtíže s teplotou v zimním období. V létě to není potřeba," sdělil pro Motorsport ředitel francouzského okruhu
Stephane Clair dodal, že zatím neproběhly žádné oficiální debaty mezi nimi a závodními týmy či dodavatelem pneumatik Pirelli.
"Zatím jsme o tom nemluvili. Věřím, že jsme v dobré pozici, co se týče testů i v příštím roce, protože Pirelli většinou testovalo u nás, ale nic není potvrzené. Výběrové řízení pro rok 2018 zatím nezačalo, ale nevidím důvod, proč by to nemohlo být u nás - na nové trati, která se pro testování skvěle hodí," zakončil ředitel okruhu Clair.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.