K Liberty Media se nyní přidávají další investoři, kteří podpoří dokončení akvizice mezi současným držitelem práv (CVC) a americkou společností. Měli by do banku přihodit zhruba 1,55 miliardy dolarů (25 dolarů za akcii) a samotná společnost Liberty Media ve středu potvrdila, že díky této dohodě dosáhla potřebných prostředků k dokončení celé transakce
V současné době má Liberty Media ve své kapse zhruba 20 procent podílu. Celková suma na odkoupení dosahuje částky 8 miliard amerických dolarů, a pomoc investor třetích stran tak byla de facto samozřejmostí, bez které by to asi nakonec nedopadlo.
Novými investory jsou: Coatue Management, skupina Shaw, JANA Partners, Ruane, Cunniff & Goldfarb, Soroban Capital Partners, SPO Advisory a Viking Global Investors.
K situaci se vyjádřili i nejdůležitější aktéři.
(Nový) předseda společnosti Formule 1 Chase Carey: "Je to důležitý krok v rámci celého průběhu akvizice a také potvrzení, že budoucnost sportu je v dobrých rukou."
Výkonný ředitel Liberty Media Greg Maffei: "Jsme nadšení, že takové množství skvělých investorů se bude podílet na akvizici značky Formule 1. Všichni z nic sdílí nadšení pro tento sport a věří, že dokážou zajistit pozitivní růst, ze kterého budou těžit fanoušci, týmy, sponzoři i samotní držitelé nějakého podílu. Těšíme se, až celou transakci dokončíme začátkem roku 2017"
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.
Bývalý jezdec Red Bullu Sergio Perez nezavřel dveře za svou formulovou kariérou. Aktuálně jedná s několika stájemi a hledá cestu zpět na startovní rošt. Zda se mu podaří najít konkurenceschopné místo, ukážou následující týdny.
Budoucnost Franca Colapinta v programu Alpine se před nadcházející Velkou cenou Belgie dostává do nejistoty. Talentovaný argentinský jezdec, který byl dosud považován za jednu z nadějí francouzského týmu, může čelit změnám, jež by mohly ovlivnit jeho další směřování v motorsportu.
Den po tréninku na simulátoru Red Bullu se Max Verstappen opět přesunul. Nizozemec zamířil na místo, kde se náhodou nebo ne nachází i jachta Tota Wolffa.
Fernando Alonso zpochybnil dlouho tradovaný názor ve světě F1. Podle něj se v mokrých podmínkách přeceňuje faktor, který podle něj ve výsledku nehraje tak zásadní roli, jak se obvykle tvrdí.
Ferrari čeká na vítězství od Mexika 2024, kde naposledy slavil Carlos Sainz. Lewis Hamilton i Charles Leclerc proto věří, že chystané úpravy vozu SF-25 v Belgii přinesou potřebný zlom.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal bodovat už v pěti závodech po sobě, přesto podle Helmuta Marka tým zaznamenává určité zlepšení a postup kupředu.