Z Venezuely se ozývá Pastor Maldonado, který by chtěl příští rok ve Formuli 1 opět závodit.
Pastor vstoupil do královské disciplíny motorsportu po sezóně 2010, v níž vyhrál sérii GP2. Poté závodil tři roky s Williamsem, s nímž dokonce vyhrál Velkou cenu Španělska 2012 před dotírajícím Fernandem Alonsem, pak přestoupil na dva roky (2014 a 2015) k Lotusu, s nímž ale větších úspěchů nedosáhl - pokud za ně nepočítáme tři sedmá místa a 14. pozici v šampionátu.
Proslul spíše svým kontroverzním jezdeckým stylem, který často doprovázely nehody. Letos na něj po problematické situaci se sponzory (PDVSA) ve Venezuele místo v F1 nezbylo. Usilovně ale jedná o svém návratu.
"Hovořím s některými týmy a jsem celkem optimistický," prozradil při nedávné návštěvě závodů na kolumbijském okruhu Autodromo de Tocancipa. Volné místo se uvolnilo po překvapivém odchodu Nica Rosberga u Mercedesu, jednu sedačku má volnou také Sauber a žádného jezdce zatím neoznámil Manor.
"Mě žel některé situace z Formule 1 vytlačily, a jak víte, dostat se zpět předními dveřmi není vždy jednoduché. Nejprve to bylo těžké přijmout, že nebudu v F1, ale když jsem viděl výkonnost Renaultu, tak jsem si řekl, že to je v pořádku," vrací se ke svému odchodu bývalý pilot Lotusu, který před sezónou 2016 odkoupil právě francouzský Renault.
"Nyní opět jednám s některými týmy a doufám, že budu v Austrálii na roštu. Samozřejmě nevylučuji ani jiné kategorie, ale mým záměrem je dostat se do F1," nevzdává se Maldonado.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.