Jednání ohledně přestupu loňského šampióna série DTM po ročním angažmá u Manoru ke švýcarskému Sauberu byla pozastavena.
Vypadalo to, že německý pilot Pascal Wehrlein bude v příští sezóně jezdit po boku Seriga Peréze za Force Indii, ale nakonec sedačku po Hülkenbergovi zdědil Francouz Esteban Ocon, který za Manor jezdil po odchodu Ria Harjanta.
V posledních týdnech to zase vypadalo že Wehrlein zakotví u švýcarského Sauberu, u kterého pravděpodobně po ztrátě sponzora skončí poslední brazilskýpilot současné F1 - Felipe Nasr.
Celý přestupový kolotoč, který letos vypadal dosti poklidně, ale naboural nečekaný odchod Nika Rosberga do závodního důchodu. Mercedes, jakožto nejlepší tým současnosti, tak hledá náhradu. O Wehrleinovi se spekulovalo hned od pátku a Toto Wolff dokonce nyní prozradil, že pozastavil jednání se Sauberem ohledně případného přestupu.
"Už jsme byli celkem daleko, co se týče jednání se Sauberem. V posledních týdnech jsem s nimi hodně mluvil. Nyní ale bylo vše pozastaveno kvůli mimořádným událostem posledních dní. Pascal je ambiciózní mladý muž. Má velké cíle, které s ním sdílíme. Proto je také součástí našeho programu pro talentované piloty. Rok teď jezdil za Manor. Kdybych si měl sepsat seznam vánočních přání, tak jedno z nich by bylo, aby mohl jezdit rok nebo dva za tým ze středu pole. Letos ale nic sepisovat nebudu. Musíme nalézt dobrý kompromis. A stejně jako Nico musíme udělat odvážné rozhodnutí," okomentoval situaci šéf Mercedesu.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.