Jednání ohledně přestupu loňského šampióna série DTM po ročním angažmá u Manoru ke švýcarskému Sauberu byla pozastavena.
Vypadalo to, že německý pilot Pascal Wehrlein bude v příští sezóně jezdit po boku Seriga Peréze za Force Indii, ale nakonec sedačku po Hülkenbergovi zdědil Francouz Esteban Ocon, který za Manor jezdil po odchodu Ria Harjanta.
V posledních týdnech to zase vypadalo že Wehrlein zakotví u švýcarského Sauberu, u kterého pravděpodobně po ztrátě sponzora skončí poslední brazilskýpilot současné F1 - Felipe Nasr.
Celý přestupový kolotoč, který letos vypadal dosti poklidně, ale naboural nečekaný odchod Nika Rosberga do závodního důchodu. Mercedes, jakožto nejlepší tým současnosti, tak hledá náhradu. O Wehrleinovi se spekulovalo hned od pátku a Toto Wolff dokonce nyní prozradil, že pozastavil jednání se Sauberem ohledně případného přestupu.
"Už jsme byli celkem daleko, co se týče jednání se Sauberem. V posledních týdnech jsem s nimi hodně mluvil. Nyní ale bylo vše pozastaveno kvůli mimořádným událostem posledních dní. Pascal je ambiciózní mladý muž. Má velké cíle, které s ním sdílíme. Proto je také součástí našeho programu pro talentované piloty. Rok teď jezdil za Manor. Kdybych si měl sepsat seznam vánočních přání, tak jedno z nich by bylo, aby mohl jezdit rok nebo dva za tým ze středu pole. Letos ale nic sepisovat nebudu. Musíme nalézt dobrý kompromis. A stejně jako Nico musíme udělat odvážné rozhodnutí," okomentoval situaci šéf Mercedesu.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.