Bernie Ecclestone nevypadá úplně přesvědčeně, co se týče dokončení akvizice F1 americkou společností Liberty Media. Současný majoritní vlastník je prý bezproblémový.
Liberty Media v součané době vlastní zhruba 10 % podílu na F1 a v příštím roce je naplánované dokončení akvizice. To, jak to nakonec dopadne, je ale ještě ve hvězdách. Bernie Ecclestone nevypadá, že by byl úplně přesvědčen.
Na otázku, zda vše proběhne dle plánů, Ecclestone odpověděl: "Nemohu jednoznačně říci ano a ani nemohu říci ne. Já jsem jejich peníze nepočítal. Neznám jejich společnost, takže nemám tušení. Zatím zaplatili to, co měli a koupili 10 % podílu. Asi by mě překvapilo, kdyby to nakonec nedopadlo. Ale když se to nepovede, tak se to prostě nepovede. CVC tak bude pořád vlastnit svou část. Liberty budou mít svých 10 %, což je zhruba stejně, teda vlastně o něco méně, než má moje rodina."
Berniemu je de facto jedno, kdo bude práva vlastnit. Nemá ani problém se současným majitelem. Věří ale, že vše snad dobře dopadne.
"Nezajímá mě, kdo vlastní jaký podíl. Nikdy jsem s CVC neměl žádné problémy, a to vlastnili velký podíl již 10 let. Vždycky byli dobří. Donald Mackenzie (spoluzakladatel CVC) koupil společnost z důvodu, že lidi, jako on, prostě skupují všechno možné, aby na tom vydělali, což se mu podařilo. On je navíc velkým nadšencem, miluje svou F1 a věří si ve věcech, které dělá. Všechno takhle funguje dobře," okomentoval situaci Ecclestone.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.