Sebastian Vettel během slavnostní akce Ferrari Finali Mondiali v americké Daytoně uvedl, že nezamíří k Mercedesu, který má po odchodu Nica Rosberga volné místo.
Rozhodnutí mistra světa respektuje a přeje mu příjemnou dovolenou: "Myslím, že každý může dělat to, co chce. Já jeho rozhodnutí respektuji. Jsem si jistý tím, že si dá přestávku před tím, než půjde do něčeho jiného. Hezkou dovolenou!"
Na otázku, zda by mohl objasnit svou smluvní situaci a případný přestup k Mercedesu, Vettel pro motorsport.com odpovídá: "Myslím, že to není velké tajemství, že já a Kimi Räikkönen máme oba na příští rok kontrakt. Mělo by to být tedy jasné."
Nakolik podle něj odchod Rosberga oslabí Mercedes v příští sezóně? "Nevím, jaké mají plány, my se ale určitě před příštím ročníkem staráme o sebe. Mění se hodně věcí, takže máme sami docela napilno," uvádí čtyřnásobný šampion F1.
"Pokud jde o nás, tak jsme před příštím rokem samozřejmě velmi pozitivní. Tým se stává silnějším, což jsem v minulých měsících pocítil na dráze i v továrně. Měli bychom být schopni přijít s lepším balíkem," věří pilot stáje z Maranella.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.