Moderátorské trio Clarkson, Hammond a May se při příležitosti představení nové sociální sítě pro nadšence do motorismu Drivetribe rozpovídalo i o svých preferencích v F1.
Sociální síť Drivetribe v současné době obsahuje i několik "kmenů" pro nadšence do Formule 1 a před nějakým časem dokonce Jeremy Clarkson napsal sloupek, kde zveřejnil i svůj vlastní systém kvalifikace, který je dosti radikální (více zde), ale bez větších pochyb by dokázal zamíchat pořadím.
Proto není až tak překvapivé, že oblíbená trojice britských moderátorů dostala i několik otázek ohledně svých preferencích v rámci královny motorsportu. Každý z nich se s tím také osobitě popral.
Jeremy Clarkson: "Měl to vyhrát Kimi. Kimi by měl vždycky vyhrávat, protože nic není zábavnější než pozávodní tisková konference právě s ním. Všichni vždycky čekáme, jaké moudro z něj zase vypadne.
Nikdo nechce slyšet: ‘Moje auto bylo vynikající a chtěl bych poděkovat svému týmu.‘ To je prostě nuda.
Kimi ale řekně: ‘No, bylo to na h*vno. Můžu se jít konečně ožrat?‘ To prostě chcete."
Richard Hammond: "Nikdy jsem to moc nesledoval, takže ani nevím, o kom je řeč, když dojde na F1. Akorát vím, že teď o víkendu to bylo nějaké divoké."
James May: "Dříve jsem Formuli 1 sledoval opravdu pečlivě - někdy v dobách Prosta a Senny. Pak to ale začalo být na jedno brdo. Už si to přesně nepamatuji, ale bylo to v době, kdy se začaly objevovat spousty nových pravidel a bylo to už dosti obskurní. Už to přestalo být o autech.
Byly časy, kdy vám závodní monoposty mohly nabídnout nějakou vypovídající hodnotu například o autě, které se chystáte koupit. To už se ale dneska moc neděje.
Navíc to přestala být ta pravá podívaná. V tomhle je pořád nejlepší fotbal. Moc o něm sice nevím, ale vždy se na něj rád podívám. Dokonce před pár dny v hospodě jsem koukal v televizi na šipky a bowling a oboje bylo docela fajn. Na celý závod F1 se třeba dívat nevydržím a to je asi také ten největší problém, který v současné době závodění má."
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.