Finský pilot italské stáje z Maranella nechápe některé pochyby ohledně Nikova titulu. Mistrem světa se prý stane ten, kdo má více bodů a letos se to podařilo Rosbergovi.
Mnoho lidí tvrdí, že Nico získal titul jen kvůli technickým problémům auta jeho stájového kolegy. Kimi Räikkönen této póze moc nerozumí. Dle Icemana si Nico zasloužil titul, jelikož získal více bodů a o tom to prý celé je.
"Dokázal získat více bodů, a tak nechápu, proč by si neměl zasloužit titul. Oba (Hamilton a Rosberg) měli stejné auto, on skončil lépe, bylo to férové. Nico byl letos lepší, je to prostě tak," okomentoval situaci Iceman.
Ke svému kolegovi se přidal i čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel, který dokonce označil Hamilotonovu zpomalovací strategii za "špinavé triky". Dle německého pilota se člověk nestane mistrem světa jen tak náhodou a dodal, že trocha štěstíčka či smůly k tomuto sportu prostě patří.
"Titul mistra světa nevyhraješ jen tak náhodou. Zaslouží si být šampión. Během roku musíte nasbírat spousty bodů. Občas máte trochu smůlu, jindy zase kapánek více štěstí. Tak to ale je, s tím se nedá nic dělat. Dnešek patří Nikovi a zasluhuje si veškerou úctu a uznání," řekl Vettel.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.