Iceman se ve svém osobitém stylu rozpovídal o šancích stáje z Maranella v posledním závodě sezóny. Došla řeč i na zhodnocení letošního roku a Fin věří, že díky tvrdé práci a dobrému kolektivu se výsledky v budoucnu zlepší.
Oba jezdci Ferrari před sebou budou mít ještě perný víkend. Hlavně tedy Vettel, který na svého "kamaráda na život i na smrt" Verstappena má náskok pouhých pěti bodů. Kimi má situaci o něco přímočařejší, na mladého Holanďana ztrácí již čtrnáct bodů. Navíc sedmý Peréz ho už ohrozit nemůže, jelikož ztrácí jednaosmdesát bodů.
"Abú Zabí je posledním závodem sezóny a je těžké říct, v jakém duchu se víkend ponese. Letos jsme měli pár dobrých momentů a pár i těch horších. Jediné, co můžeme slíbit, je, že do toho dáme vše a snad budeme bojovat o pódiová umístění.
Pokud se celkově ohlédnu za letošní sezónou, tak to nebylo moc dobré. Udělali jsme vše, co jsme mohli a očividně to nestačilo. Nedosáhli jsme výsledků, které by si značka Ferrari zasloužila. Dobrou zprávou je, že v týmu máme spoustu super lidí, kteří konstantně pracují na sto procent.
Pro mě osobně byl letošek lepší než rok 2015, ale i tak nejsem spokojen a 'trpím' společně s celým týmem, jelikož prostě nevyhráváme. Musíme teď tvrdě pracovat a zlepšovat se, co to dá," sdělil Kimi pro oficiální stránky týmu Scuderia Ferrari.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.