Iceman se ve svém osobitém stylu rozpovídal o šancích stáje z Maranella v posledním závodě sezóny. Došla řeč i na zhodnocení letošního roku a Fin věří, že díky tvrdé práci a dobrému kolektivu se výsledky v budoucnu zlepší.
Oba jezdci Ferrari před sebou budou mít ještě perný víkend. Hlavně tedy Vettel, který na svého "kamaráda na život i na smrt" Verstappena má náskok pouhých pěti bodů. Kimi má situaci o něco přímočařejší, na mladého Holanďana ztrácí již čtrnáct bodů. Navíc sedmý Peréz ho už ohrozit nemůže, jelikož ztrácí jednaosmdesát bodů.
"Abú Zabí je posledním závodem sezóny a je těžké říct, v jakém duchu se víkend ponese. Letos jsme měli pár dobrých momentů a pár i těch horších. Jediné, co můžeme slíbit, je, že do toho dáme vše a snad budeme bojovat o pódiová umístění.
Pokud se celkově ohlédnu za letošní sezónou, tak to nebylo moc dobré. Udělali jsme vše, co jsme mohli a očividně to nestačilo. Nedosáhli jsme výsledků, které by si značka Ferrari zasloužila. Dobrou zprávou je, že v týmu máme spoustu super lidí, kteří konstantně pracují na sto procent.
Pro mě osobně byl letošek lepší než rok 2015, ale i tak nejsem spokojen a 'trpím' společně s celým týmem, jelikož prostě nevyhráváme. Musíme teď tvrdě pracovat a zlepšovat se, co to dá," sdělil Kimi pro oficiální stránky týmu Scuderia Ferrari.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.