Finský pilot jezdící za Ferrari si stěžuje na současnou kvalitu modré směsi do extrémních podmínek. Dříve prý byl tento typ pneumatik kvalitnější.
Kimi Räikkönen společně s dalšími pěti jezdci nedokončil deštivý maraton v Brazílii. Icemanovo Ferrari se v cílové rovince dvacátého okruhu pěkně roztočilo, a Kimi tak skončil ve svodidlech u boxové zídky. Po závodě finský jezdec řekl, že s tím nemohl vůbec nic dělat a neodpustil si ani pár narážek na současnou kvalitu pneumatik od Pirelli
"Tyhle gumy jsou pěkně zrádné, těžko se tak brání akvaplaningu. Samozřejmě vždy záleží i na okruhu, ale když to srovnám s kvalitou pneumatik před 10 lety, tak tenkrát na vodě takové problémy nebyly. Aquaplaning je velký problém. Jakmile je na okruhu trochu vody, tak auto hned ztrácí přilnavost," sdělil médiím finský veterán.
S Räikkönenem souhlasí i jeho skandinávský kolega Ericsson ze Sauberu, který tvrdí, že gumy od jiných dodavatelů byly lepší.
"Z nějakých důvodů v posledních několika letech dosti bojujeme s jízdou na mokru. Před deseti lety to ale problém nebyl. Je třeba na tom ještě zapracovat. V zatáčkách se mi gumy zdají OK, ale na rovinkách je to špatné. Sice dost pršelo, ale nebyl to žádný prudký liják. V minulosti by se jelo bez červených vlajek a safety caru, ale teď to kvůli aquaplaningu prostě nešlo," okomentoval situaci pilot švýcarské stáje.
K oběma jezdcům se ještě připojuje franzouzský pilot Romain Grosjean, který v Brazilské grand prix vůbec neodstartoval, jelikož havaroval již při rozjížďkách těsně před VC.
"Potřebujeme lepší pneumatiky, protože na těch současných je takřka nemožné zvládat jízdu na rovinkách. Akorát to ukazuje, jak špatné tyhle gumy jsou. Nemají žádný grip, a zbytečně se musí riskovat," řekl jezdec Haasu.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.