Zástupce šéfa Force Indie Rob Fernley se vrací k Velké ceně Mexika, v níž Sergio Pérez dával nahlas najevo svou nespokojenost. S vývojem závodu a jeho pozicí však na boxové zídce nic nemohli udělat.
Mexický pilot se v 22. kole zasekl za Massou a až do samotného konce závodu vypsaného na 71 okruhů jej i přes četné pokusy nedokázal předjet. Není divu, že si v rádiu stěžoval na zvolenou strategii. Cílem projel za Williamsem na 10. místě, zatímco jeho týmový kolega Nico Hülkenberg skončil sedmý.
"Nebude spokojený, dokud nebude tam, kde byl Nico. Chápu jeho frustraci, to hlavní z pohledu týmu je však to, že oba piloti pro nás odvedli výborný výkon. My jsme v žádné fázi nemohli udělat nic, abychom jej dostali díky zastávkové strategii dopředu," kroutí Fernley rameny.
"Mohli jsme vyzkoušet jinou možnost? Ano, ke konci jsme mohli, jenže se blížila vedoucí auta, a tak byste museli předjíždět je i Felipeho. Odpověď tedy na sebe ke konci nenechala čekat, tou bylo: zůstat tam, kde jsme, a doufat, že Felipeho pneumatiky snad budou degradovat více, než degradovali. Odjel dobrý závod," vysvětluje zástupce šéfa Force Indie.
Hülkenberg v té době jezdil dokonce na šesté pozici, jenže když jej předjížděl Räikkönen, dostal smyk. Indická stáj z toho byla zklamaná, přesto ale dokázala o jeden bod zvýšit svůj náskok na pátý Williams v šampionátu konstruktérů.
"Když jsme mířili do Mexika, tak jsme se smiřovali s tím, že zřejmě přijdeme o dva nebo tři body, protože tohle byl okruh spíše pro Williams než pro Force India. Jsem proto velmi potěšený tím, že odjíždíme s bodem navíc. Byl jsem jako na trní, protože jedno auto jsme měli druhé za Felipem a to druhé ke konci prožilo horké chvíle," dodává Fernley.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.