Sebastian Vettel v závěru Velké ceny Mexika nešetřil při týmové komunikaci nadávkami. Schytal to již tradičně mladý Verstappen, ale došlo i na ředitele závodu Charlieho Whitinga. Vše nasvědčovalo tomu, že se Sebastian dočká trestu ze strany FIA. K tomu ale nakonec nedojde.
Vyjádření Mezinárodní automobilové federace:
Při právě proběhlé Velké ceně Mexika Sebastian Vettel, jezdec týmu Ferrari, opakovaně při týmové komunikaci užil vulgárních výrazů, které byly mířeny jak na jednoho z jezdců, tak na ředitele závodu Charlieho Whitinga. Vše navíc bylo přenášeno v rámci živého vysílání.
Sebastian Vettel se hned po tomto incidentu odebral za Charliem Whitingem a osobně se omluvil za své chování. Následně ze své vlastní iniciativy zaslal dopis prezidentu FIA Jeanu Todtovi i Charliemu Whitingovi, ve kterém se znovu omluvil za své prohřešky. Také slíbil, že bude kontaktovat Maxe Verstappena a též se omluví. Nakonec Vettel dodal, že už se nic podobného nebude opakovat.
Na základě upřímné omluvy a Vettlova příslibu se prezident FIA rozhodl, že v tomto výjimečném případě neproběhne žádné další vyšetřování, a nebude tak třeba vést líčení před odvolacím soudem Mezinárodní automobilové federace.
Mezinárodní automobilová federace bude vždy odsuzovat užití vulgarismů v motorsportu - o to více, pokud budou mířeny na vedení či další jezdce. FIA tak očekává, že účastníci všech zaštiťovaných šampionátů se budou navzájem respektovat a projevovat si mezi sebou úctu, aby tak byli dobrým příkladem pro veřejnost a mladší publikum.
V rámci této příležitosti by Mezinárodní automobilová federace chtěla podotknout, že jakýkoliv podobný incident bude od nynějška vyšetřován a přednesen před Mezinárodní odvolací soud FIA.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.