Marcus Ericsson přiznal, že by rád převzal volnou sedačku po Niku Hülkenbergovi v týmu Force India. Šéfka Sauberu to chápe.
Švýcarský tým Sauber je letos bez jediného bodu beznadějně poslední. Manoru se totiž podařilo zaskórovat při Velké ceně Rakouska, kdy Werhrein skončil na desátém místě a bral symbolický bod. Tým se navíc již dlouhodobě potýká s finančními problémy a v další sezóně navíc pojede se stejnými motory (více zde).
Není tedy až tak velkým překvapením, že se Ericsson poohlíží po perspektivnějším angažmá. Do oka mu padla Force India, která zatím místo po boku Sergia Peréze pro příští rok neobsadila.
"U Force India je teď volné místo. A je to dobré místo. Asi zůstanu u Saberu, ale již mnohokrát jsem říkal, že bych chtěl být u co možná nejlepšího týmu a Force India se zdá být hodně silná. Mají skvělé auto v rámci středu pole a to bych přesně pro příští rok potřeboval. Samozřejmě bych o něj měl zájem. Byla by hloupost tu příležitost ignorovat. Pro příští rok jsem zatím smlouvu nepodepsal, potřebuji znát všechny možnosti," řekl Švéd Autosportu.
Sezóna 2016 se pomalu ale jistě blíží ke konci a šéfka týmu Sauber, Moniša Kaltenbornová, už tak musí řešit soupisku pro další sezónu.
"Už o tom samozřejmě vedeme diskuze. Známe naše možnosti, ale je vždy třeba souhlas obou stran, aby něco mohlo proběhnout. Není tu zatím žádný větší tlak, takže nemusíme soupisku zveřejnit zítra nebo pozítří, ale rádi bychom to vyřešili co nejrychleji," řekla Kaltenbornová pro Autosport.
Šéfka Sauberu samozřejmě chápe, že se její jezdci ohlíží i jinde a považuje to za naprosto férové jednání. Každý prý musí zvážit všechny možnosti.
Na otázku, zda je se současnými jezdci spokojená, Kaltenbornová odpověděla: "Letos to byla extrémně náročná sezóna- jak pro jezdce, tak pro samotný tým. Já si myslím, že oba odvedli dobrou práci, ale nikdy nemůžete být spokojený s výsledky, protože je vždy dostatek prostoru pro zlepšení."
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.