Švédský jezdec byl zprvu velmi skeptický k rozhodnutí Sauberu ohledně ponechání stejné specifikace pohonné jednotky i pro příští sezónu. Nyní má ale na situaci jiný pohled.
Švýcarský tým se po vzoru Toro Rosso rozhodl ponechat stávající specifikaci pohonné jednotky i pro sezónu 2017. Italská odnož Red Bullu stejný tah provedla letos a přes zdárný začátek sezóny není tým v současné době schopen držet tempo. V posledních šesti závodech bral body pouze jednou.
Jelikož je Sauber v současné chvíli bez jediného bodu poslední, tak se Ericssonovy pochyby zdají opodstatněné. "Když jsem o tom poprvé slyšel, hodně jsem to rozhodnutí zpochybňoval. Nepřipadalo mi to jako správné východisko z naší situace. Podívejte se, kolik díky stejnému rozhodnutí ztratilo Toro Rosso," okomentoval dění Švéd.
"Pak jsem si ale promluvil s mechaniky a vlastně to naše rozhodnutí dává smysl, jelikož přijde hodně změn pravidel a my jsme malý tým. Navíc již teď můžeme pracovat na autě pro příští sezónu. Potřebujeme vylepšit šasi a bez znalosti budoucí specifikace motoru by se to nemuselo v zimě povést. Nyní víme, co auto pohání, a tak se můžeme soustředit na zbytek," dodal Ericsson.
Švédův týmový kolega Felipe Nasr rozhodnutí týmu chápe. "Letos jsme vývoji šasi a aerodynamiky nevěnovali tolik pozornosti, a je to tak naše priorita pro příští rok. Sice jsme v letošní sezóně měli novou specifikaci pohonné jednotky, ale auto hodně ztrácelo v zatáčkách, v trakci a při brzdění. Takže rozhodně máme co zlepšovat," řekl Autosportu Brazilec.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.