Nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda i bývalý pilot Emerson Fittipaldi se vyjádřili na adresu kontroverzního jízdního stylu mladého Maxe Verstappena. Proti tomu, jak se bránil v Suzuce před útokem Lewise Hamiltona, nemají žádných námitek.
Mercedes se po Velké ceně Japonska odvolával na pravidlo zakazující nebezpečnou jízdu a podal protest proti Verstappenovi, který při brzdění do poslední šikany okruhu křížil Hamiltonovi dráhu při jeho pokusu o útok, později jej ale stáhl.
"Ten paragraf může být vysvětlován mnoha způsoby, takže to nemělo cenu. Ti dva se ani nedotkli, nic se tedy nestalo. Protest bychom prohráli ještě předtím, než by se začal projednávat," uznává Lauda.
Na pilota Red Bullu se ale nezlobí, spíše naopak: "Kdybych byl jím, také bych Lewise v předposledním kole také nenechal předjet. Pro mě ten manévr v Suzuce byl mnohem méně nebezpečný než ten na rovince s Kimim ve Spa."
Chválu na adresu holandského mladíka vyjadřuje také Fittipaldi, jenž jeho výkony považuje za "fenomenální" a oponuje těm, kteří jej považují za příliš agresivního: "Ne, je to jen jeho způsob boje. A je atraktivní. Určitě se stane šampionem."
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.