Red Bull by podle svého šéfa Christiana Hornera souhlasil s předsezónním testováním v Bahrajnu, pokud by to část nákladů uhradil dodavatel pneumatik Pirelli.
Šéfovi Red Bullu se nelíbila myšlenka cestovat do Bahrajnu kvůli vyšším teplotám, protože to by pro týmy znamenalo vyšší náklady a ty menší by si to nemohly dovolit. Alternativou je stejně jako před letošní sezónou testování ve španělské Barceloně, do které to nemají daleko ani z Velké Británie.
Mercedes a Ferrari souhlasili s návrhem Pirelli přesunout se na Střední východ kvůli vyšším teplotám a reprezentativnějším výsledkům, Red Bull má však podmínku: "Scénář je opravdu velmi jednoduchý. Pokud chce Pirelli, abychom testovali pro jejich užitek v Bahrajnu v horkém počasí, pak by na břemeno v podobě nákladů měli přispět."
"To se mezi týmy liší od 300 tisíc po tři čtvrtě milionů liber [22,5 mil. Kč] v závislosti na vaší logistice. Není to fér zatěžovat tím týmy, když březen v Barceloně přestavuje dost slušné místo pro testování," vysvětluje Horner, podle kterého Střední východ v tomto období nepředstavuje žádnou obrovskou výhodu.
Poté přichází ještě s dalším nápadem: "Možná by bylo lepší v Bahrajnu zůstat po závodě a sezónní testování místo Barcelony uskutečnit v Bahrajnu, když už bude personál na okruhu."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.