Red Bull by podle svého šéfa Christiana Hornera souhlasil s předsezónním testováním v Bahrajnu, pokud by to část nákladů uhradil dodavatel pneumatik Pirelli.
Šéfovi Red Bullu se nelíbila myšlenka cestovat do Bahrajnu kvůli vyšším teplotám, protože to by pro týmy znamenalo vyšší náklady a ty menší by si to nemohly dovolit. Alternativou je stejně jako před letošní sezónou testování ve španělské Barceloně, do které to nemají daleko ani z Velké Británie.
Mercedes a Ferrari souhlasili s návrhem Pirelli přesunout se na Střední východ kvůli vyšším teplotám a reprezentativnějším výsledkům, Red Bull má však podmínku: "Scénář je opravdu velmi jednoduchý. Pokud chce Pirelli, abychom testovali pro jejich užitek v Bahrajnu v horkém počasí, pak by na břemeno v podobě nákladů měli přispět."
"To se mezi týmy liší od 300 tisíc po tři čtvrtě milionů liber [22,5 mil. Kč] v závislosti na vaší logistice. Není to fér zatěžovat tím týmy, když březen v Barceloně přestavuje dost slušné místo pro testování," vysvětluje Horner, podle kterého Střední východ v tomto období nepředstavuje žádnou obrovskou výhodu.
Poté přichází ještě s dalším nápadem: "Možná by bylo lepší v Bahrajnu zůstat po závodě a sezónní testování místo Barcelony uskutečnit v Bahrajnu, když už bude personál na okruhu."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.