Podle Red Bullu Daniel Ricciardo ve Velké ceně Japonska doplácel na nižší výkon motoru a na to, že se jeho vůz příliš často dotýkal vozovky.
Podle telemetrie ztrácel australský pilot na svého týmového kolegu Maxe Verstappena 0,07 sekundy na rovince před zatáčkou 130R a skoro stejný čas také na startovní/cílové rovince. Rozdíl je tedy podstatně vyšší než 0,062 sekundy, které je dělily v kvalifikaci. Ricciardo pak startoval na mokré straně roštu a před první zatáčkou se tak dále propadl, což pak už v závodě nedokázal dohnat zpět.
Podle analýz Red Bullu k jeho deficitu přispěly dva faktory: 1) odlišný výkon v důsledku potíží s průtokoměrem paliva a opotřebovaný motor blízko hranice životnosti; 2) příliš časté doteky podlahy s vozovkou. Problémy se podle šéfa týmu brzy vyřeší, protože oba piloti v příštím závodě v Austinu dostanou nové motory.
"Daniel trochu ztrácel na rovinkách a kluci od motorů to zkoumají. Motory jsou teď blízko konci své životnosti. Navíc se auto na konci rovinek trochu dotýkalo podlahou. Jsem si však jistý, že to kluci od motorů důkladně prošetří. Oba jezdci dostanou v příštím závodě svůj pátý a poslední motor," potvrzuje Christian Horner.
V USA budou chtít dále navýšit svůj náskok na Ferrari, se kterým bojují o lukrativní druhou příčku v šampionátu konstruktérů: "Jde o rozdělení finančních příjmů. Kromě hrdosti jsou s tím také spojeny finanční dopady. Druhé místo je ohromně důležité pro rozpočet na příští rok."
"Ale myslím si, že se to bude kolísat. Snad příští dva okruhy pro nás nebudou moc špatné. Brazílie by měla vyhovovat Ferrari a Abú Zabí bude zřejmě neutrální," předpovídá Horner.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.