Kimi Räikkönen ve Velké ceně Japonska kritizoval jezdce o kolo zpět za to, že nerespektovali modré vlajky a nepouštěli rychlejší piloty hned před sebe. Přitom to podle něj není žádný velký problém.
Fin prožil frustrující den, když po výměně převodovky klesl na startovním roštu ze třetího na osmé místo. I když si v závodě polepšil na pátou příčku, tak si na počínání pilotů o kolo zpět společně se svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem opakovaně stěžoval.
"Myslím, že trať je odlišná, nicméně faktem je to, že někteří lidé vám zkrátka uhnou a nechají vás projet, když jsou o kolo zpět. Chápu, že někdy svádějí své vlastní souboje, ale není to zas tak těžké se nechat předjet," zlobil se Räikkönen po Velké ceně Japonska.
"Vždycky ztratíte čas, jste však o kolo zpět a tohle je součást závodění. Na takovém okruhu to je samozřejmě o něco těžší se dostat před vozy jedoucí o kolo zpět a vy končíte tím, že se za nimi táhnete celé kolo. Mohlo to být lepší, ale teď už celý závod nezměníme," krčí rameny pilot Ferrari.
Se svým výsledkem byl nakonec spokojený, méně už s penalizací, kterou před závodem dostal: "V každé části jsme měli dobrou rychlost - v kvalifikaci i v závodě. Nevím, jestli šlo o můj nejlepší víkend. Až do penalizace šlo všechno dobře. Kvůli problému jsme se dostali do nevýhody, ale tak už to někdy chodí."
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.