Räikkönen byl v minulém závodě v Singapuru na třetím místě, když byl povolán do boxů, aby zůstal před Lewisem Hamiltonem, který už pro nové pneumatiky v boxech byl. Fin se ale vrátil z boxů až za jezdcem Mercedesu a dojel na čtvrté příčce.
"Děláme vše, co je v našich silách. Bohužel někdy udělám chybu já, někdy zase tým. Ale vždycky jsme jeden tým, ať se stane cokoliv."
Na otázku, co by se stalo, kdyby zůstal na starých pneumatikách, řekl: "Vždycky je po závodě lehčí říct, co šlo udělat jinak a lépe. Kdybychom nejeli do boxů, dohnal by nás? Pravděpodobně ano. Ale dokázal by mě i předjet? To už je něco docela jiného."
"Možná by se nezměnilo nic a na konci by mě předjel. Výsledek by byl stejný. Ale jak říkám, je nemožné to říct přesně," dodal Räikkönen k minulému závodu. Po pátečních trénincích na Velkou cenu Malajsie je Fin příjemně překvapen svým časem, protože nešlo vše podle plánu.
"Pro nás to byl docela chaotický den, zejména pro mě. Pocit z auta nebyl celý den zrovna dobrý, takže jsem celkem překvapen svým časem, který rozhodně není tak špatný, jak špatný byl pocit."
"Jsem si jist, že se můžeme zítra ještě zlepšit, dnešek byl od ideálního dne opravdu daleko. Většinou nám teplejší počasí vyhovuje, ale nemyslím si, že by to mohlo výrazně změnit rozložení sil," uzavřel pilot Ferrari Kimi Räikkönen.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.