Mercedes je podle Sebastiana Vettela i přes loňský výpadek na městském okruhu v Singapuru stále favoritem. Soupeři ale věří, že mu letos budou mnohem blíže, a tajně doufají ve vítězství.
Mercedes kvůli práci s nejměkčí směsí pneumatik v kvalifikaci na Ferrari ztrácel 1,4 sekundy, v cíli tomu lepšímu vozu Nica Rosberga scházelo 25 sekund. I když si Stříbrné šípy nejsou před tréninky úplně jisti v Singapuru svou dominancí, tak Lewis Hamilton uvedl, že si nedokáže představit, že by jim soupeři letos byli blíže.
I Vettel věří, že se z vítězství bude radovat spíše Mercedes než Ferrari: "Tahle trať pro nás byla minulý rok velmi dobrá. Oproti loňsku jsme auto vylepšili, takže by pro nás měla být opět celkem dobrá. Mercedes tady loni prožit náročné chvilky, ale nemyslím si, že by něco zaručovalo opakování té situace."
Šance pro Scuderii ale podle Sebastiana existuje: "Pokud se budou trápit, tak té výhody všichni rádi využijí, ale když se a to dívám, tak favority na vítězství jsou oni. Mohli bychom mít tady šanci, v minulosti se odehrály různé věci. Když startujete z pátého místa, tak ti první čtyři mohou havarovat v první zatáčce a vy dostanete šanci. To samozřejmě není moc vysoce pravděpodobné, ale možné to je."
Ferrari loni získalo tři vítězství, letos se mu to zatím nepovedlo a v šampionátu je až třetí se ztrátou 11 bodů na Red Bull. Proč tomu tak je? "Těžko říct. Jsem si jistý tím, že děláme ty správné věci - máme dobré lidi a skvělou atmosféru, trochu ale schází rychlost," odpovídá Kimi Räikkönen.
"Většinou z vozu dostáváme to nejlepší. Celkově se ale musíme zlepšit ve všech oblastech, auto, balík - musí být rychlejší. Věděli jsme to letos již mnohokrát, že se to odvíjí od konfigurace okruhu a podmínek - s nimi jde forma týmů nahoru a dolů. Bez ohledu na ně ale chceme být vpředu, abychom mohli bojovat o vítězství. To je cílem. Opravdu potřebujeme jen více rychlosti," dodává finský pilot Ferrari.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.