Mercedes je podle Sebastiana Vettela i přes loňský výpadek na městském okruhu v Singapuru stále favoritem. Soupeři ale věří, že mu letos budou mnohem blíže, a tajně doufají ve vítězství.
Mercedes kvůli práci s nejměkčí směsí pneumatik v kvalifikaci na Ferrari ztrácel 1,4 sekundy, v cíli tomu lepšímu vozu Nica Rosberga scházelo 25 sekund. I když si Stříbrné šípy nejsou před tréninky úplně jisti v Singapuru svou dominancí, tak Lewis Hamilton uvedl, že si nedokáže představit, že by jim soupeři letos byli blíže.
I Vettel věří, že se z vítězství bude radovat spíše Mercedes než Ferrari: "Tahle trať pro nás byla minulý rok velmi dobrá. Oproti loňsku jsme auto vylepšili, takže by pro nás měla být opět celkem dobrá. Mercedes tady loni prožit náročné chvilky, ale nemyslím si, že by něco zaručovalo opakování té situace."
Šance pro Scuderii ale podle Sebastiana existuje: "Pokud se budou trápit, tak té výhody všichni rádi využijí, ale když se a to dívám, tak favority na vítězství jsou oni. Mohli bychom mít tady šanci, v minulosti se odehrály různé věci. Když startujete z pátého místa, tak ti první čtyři mohou havarovat v první zatáčce a vy dostanete šanci. To samozřejmě není moc vysoce pravděpodobné, ale možné to je."
Ferrari loni získalo tři vítězství, letos se mu to zatím nepovedlo a v šampionátu je až třetí se ztrátou 11 bodů na Red Bull. Proč tomu tak je? "Těžko říct. Jsem si jistý tím, že děláme ty správné věci - máme dobré lidi a skvělou atmosféru, trochu ale schází rychlost," odpovídá Kimi Räikkönen.
"Většinou z vozu dostáváme to nejlepší. Celkově se ale musíme zlepšit ve všech oblastech, auto, balík - musí být rychlejší. Věděli jsme to letos již mnohokrát, že se to odvíjí od konfigurace okruhu a podmínek - s nimi jde forma týmů nahoru a dolů. Bez ohledu na ně ale chceme být vpředu, abychom mohli bojovat o vítězství. To je cílem. Opravdu potřebujeme jen více rychlosti," dodává finský pilot Ferrari.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.