Ferrari potvrdilo restrukturalizaci svého aerodynamického oddělení. Do týmu F1 přichází specialista se zkušenostmi z GT - Enrico Cardile.
Po provedení analýzy silných a slabých stránek týmu na popud prezidenta Sergia Marchionneho přišla Scuderia s tím, že je třeba tlačit spíše na výchovu vlastních talentů. Jamese Allisona tedy v dohledné době zřejmě nenahradí žádným velkým jménem - místo toho dává prostor lidem ze své organizace.
V Maranellu se musí změnit také aerodynamické oddělení, protože jeho bývalý šéf Dirk de Beer byl přesunut na jinou roli. Aerodynamice tak nyní bude velet Cardile, jenž měl na starosti vývoj projektů v GT. Po jeho boku bude pracovat podle motorsport.com jako hlavní aerodynamik David Sanchez, jenž dříve pracoval u Renaultu či u McLarenu.
K restrukturalizaci došlo během letní přestávce a podle šéfa týmu Maurizia Arrivabeneho udělalo s těmito změnami Ferrari krok správným směrem: "Naším úkolem je ukázat cíl a zajistit, aby cíle byly dosaženy," což se italské stáji toužící po titulu dlouhodobě nedaří.
"Pokud jsou koncepty jasné, pak si myslím, že se nepotřebujeme po nových inženýrech ohlížet mimo Maranello. Nehledáme mega talenty. Když máta takovou osobnost, pak je normální, že celý technický tým dělá to, co říká. Ale my takového muže nemáme. Pracujeme na nové horizontální struktuře a koordinátorem je Mattia Binotto," vysvětluje Arrivabene přístup k personální struktuře, kterou se Ferrari snaží okopírovat od McLarenu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.