Ferrari potvrdilo restrukturalizaci svého aerodynamického oddělení. Do týmu F1 přichází specialista se zkušenostmi z GT - Enrico Cardile.
Po provedení analýzy silných a slabých stránek týmu na popud prezidenta Sergia Marchionneho přišla Scuderia s tím, že je třeba tlačit spíše na výchovu vlastních talentů. Jamese Allisona tedy v dohledné době zřejmě nenahradí žádným velkým jménem - místo toho dává prostor lidem ze své organizace.
V Maranellu se musí změnit také aerodynamické oddělení, protože jeho bývalý šéf Dirk de Beer byl přesunut na jinou roli. Aerodynamice tak nyní bude velet Cardile, jenž měl na starosti vývoj projektů v GT. Po jeho boku bude pracovat podle motorsport.com jako hlavní aerodynamik David Sanchez, jenž dříve pracoval u Renaultu či u McLarenu.
K restrukturalizaci došlo během letní přestávce a podle šéfa týmu Maurizia Arrivabeneho udělalo s těmito změnami Ferrari krok správným směrem: "Naším úkolem je ukázat cíl a zajistit, aby cíle byly dosaženy," což se italské stáji toužící po titulu dlouhodobě nedaří.
"Pokud jsou koncepty jasné, pak si myslím, že se nepotřebujeme po nových inženýrech ohlížet mimo Maranello. Nehledáme mega talenty. Když máta takovou osobnost, pak je normální, že celý technický tým dělá to, co říká. Ale my takového muže nemáme. Pracujeme na nové horizontální struktuře a koordinátorem je Mattia Binotto," vysvětluje Arrivabene přístup k personální struktuře, kterou se Ferrari snaží okopírovat od McLarenu.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.