Šéf Mercedesu Toto Wolff si všímá agresivní obrany Maxe Verstappena, která ale podle něj jednoho dne může vést k velké havárii.
Mladý Holanďan byl po Velké ceně Belgie tvrdě kritizován za styl, jakým se bránil před útoky pilotů Ferrari. Kimi Räikkönen si na něj do rádia stěžoval: "No tak, tohle je už k**** směšné, zkrátka začne k******* zatáček, když jedu naplno vpravo." Také Sebastian Vettel mu nemohl přijít na jméno a svaloval na něj i kolizi v první zatáčce, kterou však způsobil on.
Piloti Mercedesu s ním sice do kolizí s ním zapleteni nebyli, Wolff si ale situací kolem Verstappena všímá: "Maximální útok. Pro mě je občerstvující. Je to mladý kluk, kterého mám hodně rád. Přišel se beze strachu, bez respektu. Vystrkuje lokty, což mi připomíná ty skvělé jezdce. Připomíná mi Lewise [Hamiltona] a Ayrtona Sennu."
"A jasně můžete vidět, že někteří kluci kolem si to dvakrát rozmyslí, než jej začnou předjíždět. Doposud to vše poukazovalo na to, že je na správné cestě. FIA jej nepenalizovala. Jediná věc, která se přihodila, bylo to, že mu to dali co proto na schůzce pilotů. Možná příště to tam bude mít ještě horší," odhaluje sportovní ředitel Mercedesu.
"Já se jen obávám, že to může jednoho dne skončit tvrdým nárazem do zdi. Pro mě to je občerstvující, ale nebezpečné," shrnuje Wolff obranné manévry Verstappena ve Velké ceně Belgie.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.