McLaren se těší na závod na Hungaroring, který by jim měl vyhovovat více než předchozí okruhy. Pomalý Hungaroring neklade tak velký důraz na výkon pohonné jednotky, proto britský tým věří, opět zvýší svůj bodový příděl.
"Silverstone pro nás byl rozhodně výzvou, ale to jsme věděli od počátku, a přesto jsme si z víkendu odnesli spoustu pozitiv. Z pohledu spolehlivosti jsme silnější a testování hned po velké ceně celý tým určitě povzbudilo," vzpomíná Alonso na Velkou cenu Británie i poslední sezónní test, který následoval hned po ní.
"Dokončili jsme celý program, ujeli spoustu kilometrů a naučili se hodně věcí, které nám pomohou při vývoji. Snad tedy budeme moci něco z těchto poznatků dobře využít v Maďarsku," pokračuje před víkendovým závodem na Hungaroringu, kde bude mít McLaren velkou šanci uspět.
"V tomto sportu neexistuje nic jako dokonalost, důležité však bude absolvovat bezproblémový víkend ve všech oblastech. Pokud se nám podaří dostat co nejvíce z každé části a jezdit čistě bez nějakých dramatických událostí, pak snad najdeme ve voze dobré tempo, maximalizujeme potenciál toho, co pod sebou máme, a získáme cenné body," doufá Španěl.
"I když nejde o tradiční okruh výkonu jako mnoho ostatních, nepřipadá vám ani jako pomalý. Doufám, že brzdy najdeme dobré nastavení, abychom tak mohli z vozu dostat co nejvíc a snad si užít i nějakou zábavu," přeje si Alonso.
Jeho týmový kolega Jenson Button doplňuje: "Na Hungaroring záleží na výkonu méně, mnohem více na trakci, rychlosti v zatáčkách a agilitě. Jde o opravdu příjemnou výzvu. Potřebujete dobrý cit, když tam máte zajet dobré kolo.
Soustředíme se mnohem více na aerodynamiku, takže pojedeme s hodně vysokým přítlakem a budeme se snažit co nejvíce využít dobrou trakci našeho vozu při brzdění. Snad nám to pomůže se udržet smečky vozů před námi a možná na ni trochu získat. I když jsme se v Silverstone s naší rychlostí trápili, Hungaroring je úplně jiný příběh, takže se moc těším na to, až uvidím, jak nám to tam půjde," říká Button.
Svou šanci zde cítí i Honda, která v oblasti výkonu spalovacího motoru stále na konkurenci hodně ztrácí: "I když Hungaroring není okruhem orientovaným na výkon, stále vyžaduje precizní management energie během každého kola závodu.
Jde zároveň o okruh, kde je předjíždění extrémně náročné, takže to pro nás bude důležité správně zvládnout kvalifikační kolo. Naším cílem je postoupit do Q3 a být v dobré pozici pro zisk bodů. Na to máme dva zkušené piloty, kteří mají naši plnou důvěru v to, že skvěle odjedou vyčerpávající závod vypsaný na 70 kol," dodává Jusuke Hasegawa, sportovní ředitel Hondy.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.