McLaren se těší na závod na Hungaroring, který by jim měl vyhovovat více než předchozí okruhy. Pomalý Hungaroring neklade tak velký důraz na výkon pohonné jednotky, proto britský tým věří, opět zvýší svůj bodový příděl.
"Silverstone pro nás byl rozhodně výzvou, ale to jsme věděli od počátku, a přesto jsme si z víkendu odnesli spoustu pozitiv. Z pohledu spolehlivosti jsme silnější a testování hned po velké ceně celý tým určitě povzbudilo," vzpomíná Alonso na Velkou cenu Británie i poslední sezónní test, který následoval hned po ní.
"Dokončili jsme celý program, ujeli spoustu kilometrů a naučili se hodně věcí, které nám pomohou při vývoji. Snad tedy budeme moci něco z těchto poznatků dobře využít v Maďarsku," pokračuje před víkendovým závodem na Hungaroringu, kde bude mít McLaren velkou šanci uspět.
"V tomto sportu neexistuje nic jako dokonalost, důležité však bude absolvovat bezproblémový víkend ve všech oblastech. Pokud se nám podaří dostat co nejvíce z každé části a jezdit čistě bez nějakých dramatických událostí, pak snad najdeme ve voze dobré tempo, maximalizujeme potenciál toho, co pod sebou máme, a získáme cenné body," doufá Španěl.
"I když nejde o tradiční okruh výkonu jako mnoho ostatních, nepřipadá vám ani jako pomalý. Doufám, že brzdy najdeme dobré nastavení, abychom tak mohli z vozu dostat co nejvíc a snad si užít i nějakou zábavu," přeje si Alonso.
Jeho týmový kolega Jenson Button doplňuje: "Na Hungaroring záleží na výkonu méně, mnohem více na trakci, rychlosti v zatáčkách a agilitě. Jde o opravdu příjemnou výzvu. Potřebujete dobrý cit, když tam máte zajet dobré kolo.
Soustředíme se mnohem více na aerodynamiku, takže pojedeme s hodně vysokým přítlakem a budeme se snažit co nejvíce využít dobrou trakci našeho vozu při brzdění. Snad nám to pomůže se udržet smečky vozů před námi a možná na ni trochu získat. I když jsme se v Silverstone s naší rychlostí trápili, Hungaroring je úplně jiný příběh, takže se moc těším na to, až uvidím, jak nám to tam půjde," říká Button.
Svou šanci zde cítí i Honda, která v oblasti výkonu spalovacího motoru stále na konkurenci hodně ztrácí: "I když Hungaroring není okruhem orientovaným na výkon, stále vyžaduje precizní management energie během každého kola závodu.
Jde zároveň o okruh, kde je předjíždění extrémně náročné, takže to pro nás bude důležité správně zvládnout kvalifikační kolo. Naším cílem je postoupit do Q3 a být v dobré pozici pro zisk bodů. Na to máme dva zkušené piloty, kteří mají naši plnou důvěru v to, že skvěle odjedou vyčerpávající závod vypsaný na 70 kol," dodává Jusuke Hasegawa, sportovní ředitel Hondy.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.