Sauber vyvine ještě vyšší úsilí na zlepšení kvůli tomu, co se podařilo Manoru - zabodovat. Podle Felipeho Nasra nechtějí být jediným týmem, který v letošní sezóně nebude skórovat.
Pascal Wehrlein byl na Red Bull Ringu klasifikován jako desátý, Sauber tak zůstává v letošní sezóně jediným týmem, jemuž se nepodařilo získat ani bod. To se bude snažit změnit a dostat se do první desítky, se kterou souvisejí zvláštní odměny od Bernieho Ecclestonea. Marcus Ericsson a Felipe Nasr zatím dosáhli nejvýše na 12 pozici.
"To nám zkrátka otevírá oči a dává další důvod k tomu, abychom tlačili na vývoj nových dílů, které by měly přijít velmi brzy. Musíme zlepšit své výkony. Jezdíme se stejným autem jako v zimě - po celou zimu, proto je čas auto trochu zrychlit," popisuje Nasr.
"Máme teď poslední specifikaci motoru Ferrari, což by už mělo pomoci. Musíme však nasadit také nějaký nový aerodynamický balík, který by nám poskytl nějaký přítlak," prozrazuje brazilský pilot přípravu novinek pro druhou část sezóny 2016.
Aerodynamická vylepšení by měla pomoci zvýšit konkurenceschopnost Sauberu, stejně jako blížící se podpis dohody s novým sponzorem. Podle zákulisních informací by se mohlo jednat o domácí skupinu investorů.
"Pro všechny by to bylo povzbuzení, všichni se těší na zlepšení finanční situace. Pak určitě budeme moci začít vyvíjet auto, což jsme už rok nedělali. Jsem si docela jistý tím, že všichni nasazují každý závod nové díly, drobné věci, a auta během roku zrychlují. My ne. Jakmile to začneme dělat, pak určitě nebudeme od bodů daleko," myslí si Nasr.
"Body by byly vítané, protože to je to, co nakonec vyhlížíte. Pokud bychom dokázali neustále auto vyvíjet, pak by zbývající závody nabídly spoustu příležitostí. Pokud dokážeme vozu správně rozumět a přimět díly k tomu, aby fungovaly, pak budeme určitě moci být v zajímavé pozici. Proč ne?" dodává Brazilec.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.