Sauber vyvine ještě vyšší úsilí na zlepšení kvůli tomu, co se podařilo Manoru - zabodovat. Podle Felipeho Nasra nechtějí být jediným týmem, který v letošní sezóně nebude skórovat.
Pascal Wehrlein byl na Red Bull Ringu klasifikován jako desátý, Sauber tak zůstává v letošní sezóně jediným týmem, jemuž se nepodařilo získat ani bod. To se bude snažit změnit a dostat se do první desítky, se kterou souvisejí zvláštní odměny od Bernieho Ecclestonea. Marcus Ericsson a Felipe Nasr zatím dosáhli nejvýše na 12 pozici.
"To nám zkrátka otevírá oči a dává další důvod k tomu, abychom tlačili na vývoj nových dílů, které by měly přijít velmi brzy. Musíme zlepšit své výkony. Jezdíme se stejným autem jako v zimě - po celou zimu, proto je čas auto trochu zrychlit," popisuje Nasr.
"Máme teď poslední specifikaci motoru Ferrari, což by už mělo pomoci. Musíme však nasadit také nějaký nový aerodynamický balík, který by nám poskytl nějaký přítlak," prozrazuje brazilský pilot přípravu novinek pro druhou část sezóny 2016.
Aerodynamická vylepšení by měla pomoci zvýšit konkurenceschopnost Sauberu, stejně jako blížící se podpis dohody s novým sponzorem. Podle zákulisních informací by se mohlo jednat o domácí skupinu investorů.
"Pro všechny by to bylo povzbuzení, všichni se těší na zlepšení finanční situace. Pak určitě budeme moci začít vyvíjet auto, což jsme už rok nedělali. Jsem si docela jistý tím, že všichni nasazují každý závod nové díly, drobné věci, a auta během roku zrychlují. My ne. Jakmile to začneme dělat, pak určitě nebudeme od bodů daleko," myslí si Nasr.
"Body by byly vítané, protože to je to, co nakonec vyhlížíte. Pokud bychom dokázali neustále auto vyvíjet, pak by zbývající závody nabídly spoustu příležitostí. Pokud dokážeme vozu správně rozumět a přimět díly k tomu, aby fungovaly, pak budeme určitě moci být v zajímavé pozici. Proč ne?" dodává Brazilec.
V minulé sezóně se opět dostalo do módy téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.