Sauber vyvine ještě vyšší úsilí na zlepšení kvůli tomu, co se podařilo Manoru - zabodovat. Podle Felipeho Nasra nechtějí být jediným týmem, který v letošní sezóně nebude skórovat.
Pascal Wehrlein byl na Red Bull Ringu klasifikován jako desátý, Sauber tak zůstává v letošní sezóně jediným týmem, jemuž se nepodařilo získat ani bod. To se bude snažit změnit a dostat se do první desítky, se kterou souvisejí zvláštní odměny od Bernieho Ecclestonea. Marcus Ericsson a Felipe Nasr zatím dosáhli nejvýše na 12 pozici.
"To nám zkrátka otevírá oči a dává další důvod k tomu, abychom tlačili na vývoj nových dílů, které by měly přijít velmi brzy. Musíme zlepšit své výkony. Jezdíme se stejným autem jako v zimě - po celou zimu, proto je čas auto trochu zrychlit," popisuje Nasr.
"Máme teď poslední specifikaci motoru Ferrari, což by už mělo pomoci. Musíme však nasadit také nějaký nový aerodynamický balík, který by nám poskytl nějaký přítlak," prozrazuje brazilský pilot přípravu novinek pro druhou část sezóny 2016.
Aerodynamická vylepšení by měla pomoci zvýšit konkurenceschopnost Sauberu, stejně jako blížící se podpis dohody s novým sponzorem. Podle zákulisních informací by se mohlo jednat o domácí skupinu investorů.
"Pro všechny by to bylo povzbuzení, všichni se těší na zlepšení finanční situace. Pak určitě budeme moci začít vyvíjet auto, což jsme už rok nedělali. Jsem si docela jistý tím, že všichni nasazují každý závod nové díly, drobné věci, a auta během roku zrychlují. My ne. Jakmile to začneme dělat, pak určitě nebudeme od bodů daleko," myslí si Nasr.
"Body by byly vítané, protože to je to, co nakonec vyhlížíte. Pokud bychom dokázali neustále auto vyvíjet, pak by zbývající závody nabídly spoustu příležitostí. Pokud dokážeme vozu správně rozumět a přimět díly k tomu, aby fungovaly, pak budeme určitě moci být v zajímavé pozici. Proč ne?" dodává Brazilec.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.