Force India se přidává k Red Bullu v názoru na zavedení ochrany kokpitu typu Halo od příštího ročníku. V současné podobě by podle ní vytvořil další problémy, přínosy by byly sporné.
"Věřím, že to je příliš ukvapené. Potřebujeme odvést mnohem více práce, abychom pochopili, že Halo nevytvoří další problémy, k čemuž podle mě dojde. Myslím si, že bychom měli počkat, abychom získali to správné řešení, a až pak jej zavedli," říká Fernley.
Koncept Halo propaguje Ferrari a Mercedes, zatímco Red Bull by raději dal přednost svému vlastnímu řešení "Aeroscreen." To však podle FIA nepodávalo při testech tak dobré výkony jako Halo a Red Bull jej odmítl zdarma vyvíjet - navíc v rušném období, kdy je třeba se věnovat i přípravě vozu pro příští rok.
Ferrari v tréninku před Velkou cenou Británie otestovalo novější verzi Halo 2, podle Sebastiana Vettela však výhled z kokpitu stále vzbuzuje určité obavy.
FIA je připravená zavést ochranu kokpitu již od sezóny 2017, to by ale vyžadovalo jednomyslný souhlas všech týmů včetně Red Bullu a Force Indie, který se Halo nelíbí. V zájmu zvýšení bezpečnosti by jej ale od roku 2018 mohla prosadit na základě souhlasu většiny, nikoliv všech.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.