Sebastian Vettel řekl, že druhá generace halo konceptu potřebuje další testy poté, co se zvedla vlna obav z omezené viditelnosti v určitých oblastech.
Němec s tímto řešením ochrany kokpitu v pátek absolvoval jedno instalační kolo. Jen připomeňme, že toto řešení má jeden centrální pilíř před hledím jezdce. Na Silverstone jsme mohli vidět lehce upravenou verzi (nazývanou Halo 2) po testech té první v rámci předsezonních testů v Barceloně. Aktuální verze je vyrobena z titanu, což ji činí lehčí, ale zároveň stejně odolnou jako předcházející řešení.
Britský Autosport se Sebastiana Vettela zeptal, jestli nemá obavy z viditelnosti, Němcova odpověď byla následující. "Viditelnost dopředu byla fajn, protože to bylo jen instalační kolo, první výjezd dne. Celková viditelnost byla OK, samozřejmě stále máte něco uprostřed [pilíř], ale nahoře trochu ztrácíte. Když řídíte, tak se nerozhlížíte nahoru na oblohu, ale potřebuje to nějaké další jízdy."
Fotogalerie z pátečního testu Halo konceptu na Silverstone:
Další vylepšení jsou očekávána a má se za to, že FIA dá finálnímu návrhu zelenou před letní přestávkou, tedy ještě v tomto měsíci. "Je jasné, k čemu je to vytvořeno a je jasné, co by to mělo dělat, musíme se ujistit, že předvedeme něco, co je bezpečné za všech podmínek a nebude to představovat žádné kompromisy. Vždy budete mít určité scénáře, které nemůžete pokrýt. Ale snažíte se jich pokrýt co možná nejvíce, takže to musí být cílem."
Fotogalerie z předsezonních testů v Barceloně, kde Halo koncept vyzkoušeli oba jezdci Scuderie Ferrari, zde:
Toto Wolff přiznal, že druhé místo Mercedesu v Poháru konstruktérů 2025 v něm zanechalo smíšené emoce. Zatímco výsledek potvrzuje návrat mezi elitu, ambice týmu sahají výš než na druhou příčku.
Kimi Antonelli zažil v premiérové sezoně F1 výrazné výkyvy, kdy po slibném startu následovalo slabší období během evropských závodů. Mladý Ital prozradil, kdy nastal opětovný zlom ke zlepšení výkonů.
Sezóna 2026 ukončí éru monopostů s přísavným efektem, které formovaly současnou podobu Formule 1. Nová pravidla přinesou zcela novou technickou kapitolu šampionátu. Lewis Hamilton prozradil jeho vztah ke končící ground-effect éře.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.