 
            Sebastian Vettel řekl, že druhá generace halo konceptu potřebuje další testy poté, co se zvedla vlna obav z omezené viditelnosti v určitých oblastech.
Němec s tímto řešením ochrany kokpitu v pátek absolvoval jedno instalační kolo. Jen připomeňme, že toto řešení má jeden centrální pilíř před hledím jezdce. Na Silverstone jsme mohli vidět lehce upravenou verzi (nazývanou Halo 2) po testech té první v rámci předsezonních testů v Barceloně. Aktuální verze je vyrobena z titanu, což ji činí lehčí, ale zároveň stejně odolnou jako předcházející řešení.
Britský Autosport se Sebastiana Vettela zeptal, jestli nemá obavy z viditelnosti, Němcova odpověď byla následující. "Viditelnost dopředu byla fajn, protože to bylo jen instalační kolo, první výjezd dne. Celková viditelnost byla OK, samozřejmě stále máte něco uprostřed [pilíř], ale nahoře trochu ztrácíte. Když řídíte, tak se nerozhlížíte nahoru na oblohu, ale potřebuje to nějaké další jízdy."
Fotogalerie z pátečního testu Halo konceptu na Silverstone:
Další vylepšení jsou očekávána a má se za to, že FIA dá finálnímu návrhu zelenou před letní přestávkou, tedy ještě v tomto měsíci. "Je jasné, k čemu je to vytvořeno a je jasné, co by to mělo dělat, musíme se ujistit, že předvedeme něco, co je bezpečné za všech podmínek a nebude to představovat žádné kompromisy. Vždy budete mít určité scénáře, které nemůžete pokrýt. Ale snažíte se jich pokrýt co možná nejvíce, takže to musí být cílem."
Fotogalerie z předsezonních testů v Barceloně, kde Halo koncept vyzkoušeli oba jezdci Scuderie Ferrari, zde:
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
 
            Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
 
            Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
 
            Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
 
            Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
 
            Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
 
            Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.