Sauber se během následujících tří závodů chystá nasadit své první nové díly sezóny 2016 - přední a zadní křídlo.
Švýcarský tým sužují finanční potíže, jeho zaměstnanci v předchozích měsících nedostali včas své mzdy. I když tedy na novinkách již nějakou dobu pracuje, tak výsledkem je, že není schopen je vyrobit. Vůz se proto od minulého ročníku moc nezměnil.
"Do dvou či tří závodů by se novinky mohly objevit, pokud to bude fungovat tak, jak doufáme. Bylo by to vítané - nejen proto, že dostaneme nové díly, ale také proto, že půjde pro všechny o povzbuzení. Všichni v týmu potřebujeme tu energii, kterou získáváte při nasazování novinek, takže se na to těším," popisuje Marcus Ericsson.
V hodnocení jejich přínosu je ale zatím opatrnější: "Nikdy nevíte, jak dobré či špatné budou, i když se v továrně zdají být v pořádku. Čísla vypadají slibně, ale uvidíme, kolik to udělá. Svět to vzhůru nohama neobrátí, snad nás to však dostane blíže k bodům. V Kanadě jsme jezdili celkem blízko Haasu, což bylo povzbuzující, jelikož používáme auto, které nebylo celý rok inovováno. A to je docela pozitivní."
Šéfka Moniša Kaltenbornová jedná s několika perspektivními sponzory, podle zpráv ze zákulisí v této oblasti již dosáhla pokroků. "Moniša a všichni tvrdě pracují, aby věci vyřešili. Bylo a stále to je těžké, ale z toho, co jsem pochopil, to teď vypadá lépe, než tomu bylo po určitou dobu," dodává Ericsson.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.