Sauber se během následujících tří závodů chystá nasadit své první nové díly sezóny 2016 - přední a zadní křídlo.
Švýcarský tým sužují finanční potíže, jeho zaměstnanci v předchozích měsících nedostali včas své mzdy. I když tedy na novinkách již nějakou dobu pracuje, tak výsledkem je, že není schopen je vyrobit. Vůz se proto od minulého ročníku moc nezměnil.
"Do dvou či tří závodů by se novinky mohly objevit, pokud to bude fungovat tak, jak doufáme. Bylo by to vítané - nejen proto, že dostaneme nové díly, ale také proto, že půjde pro všechny o povzbuzení. Všichni v týmu potřebujeme tu energii, kterou získáváte při nasazování novinek, takže se na to těším," popisuje Marcus Ericsson.
V hodnocení jejich přínosu je ale zatím opatrnější: "Nikdy nevíte, jak dobré či špatné budou, i když se v továrně zdají být v pořádku. Čísla vypadají slibně, ale uvidíme, kolik to udělá. Svět to vzhůru nohama neobrátí, snad nás to však dostane blíže k bodům. V Kanadě jsme jezdili celkem blízko Haasu, což bylo povzbuzující, jelikož používáme auto, které nebylo celý rok inovováno. A to je docela pozitivní."
Šéfka Moniša Kaltenbornová jedná s několika perspektivními sponzory, podle zpráv ze zákulisí v této oblasti již dosáhla pokroků. "Moniša a všichni tvrdě pracují, aby věci vyřešili. Bylo a stále to je těžké, ale z toho, co jsem pochopil, to teď vypadá lépe, než tomu bylo po určitou dobu," dodává Ericsson.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.