Městský okruh v Monaku je podle šéfa Ferrari Maurizia Arrivabeneho jednoduše slabinou Kimiho Räikkönena.
V kvalifikaci tam minulý víkend zajel o dvě desetiny pomaleji a skončil šestý, po nepovolené výměně převodovky a s tím související penalizace ale startoval až z 11. místa na roštu. Nicméně v závodě daleko nedojel - už v 11. kole ve vlásence za mokra narazil do svodidel a poškodil si přední křídlo, které zůstalo zaklíněné pod monopostem.
"Každý pilot, jehož jsem v minulosti poznal, má trať, kterou nemusí. A Kimi Monako nemá rád, i když tady jednou vyhrál. Nesmíme si na Kimiho stěžovat, ale akceptovat to, že jeho závod brzy skončil. Tlačí na to, aby ve zbytku sezóny podával vždy ty nejlepší výkony," zastává se Arrivabene svého pilota.
Po šesti závodech stále nad Vettelem vede, byť už pouze o jediný bod. Doufá, že se mu v příštích závodech podaří lépe využít potenciál svého vozu: "Tento víkend skončil velmi špatným výsledkem, jdeme však na další závod."
Räikkönen věří, že jejich balík je lepší než loni a že letošní výsledky to zatím neodrážejí (více zde). Pro Kanadu chystá Ferrari další vylepšení motoru, zatím ale neví, kolik žetonů je novinky budou stát. Část z nich totiž chtějí uhrát na zlepšení spolehlivosti a snížení nákladů, proto o tom nyní intenzívně jednají s FIA. Důležitější pro ně ale bude zlepšit výsledky v kvalifikaci, zejména v její poslední části, kde v posledních dvou závodech zaostali za očekáváním svým i za očekáváním fanoušků.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.