Městský okruh v Monaku je podle šéfa Ferrari Maurizia Arrivabeneho jednoduše slabinou Kimiho Räikkönena.
V kvalifikaci tam minulý víkend zajel o dvě desetiny pomaleji a skončil šestý, po nepovolené výměně převodovky a s tím související penalizace ale startoval až z 11. místa na roštu. Nicméně v závodě daleko nedojel - už v 11. kole ve vlásence za mokra narazil do svodidel a poškodil si přední křídlo, které zůstalo zaklíněné pod monopostem.
"Každý pilot, jehož jsem v minulosti poznal, má trať, kterou nemusí. A Kimi Monako nemá rád, i když tady jednou vyhrál. Nesmíme si na Kimiho stěžovat, ale akceptovat to, že jeho závod brzy skončil. Tlačí na to, aby ve zbytku sezóny podával vždy ty nejlepší výkony," zastává se Arrivabene svého pilota.
Po šesti závodech stále nad Vettelem vede, byť už pouze o jediný bod. Doufá, že se mu v příštích závodech podaří lépe využít potenciál svého vozu: "Tento víkend skončil velmi špatným výsledkem, jdeme však na další závod."
Räikkönen věří, že jejich balík je lepší než loni a že letošní výsledky to zatím neodrážejí (více zde). Pro Kanadu chystá Ferrari další vylepšení motoru, zatím ale neví, kolik žetonů je novinky budou stát. Část z nich totiž chtějí uhrát na zlepšení spolehlivosti a snížení nákladů, proto o tom nyní intenzívně jednají s FIA. Důležitější pro ně ale bude zlepšit výsledky v kvalifikaci, zejména v její poslední části, kde v posledních dvou závodech zaostali za očekáváním svým i za očekáváním fanoušků.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.