Podle Kimiho Räikkönena má letos Ferrari mnohem lepší balík než minulý rok, kdy vyhrálo tři závody, i když tomu zatím výsledky moc nenapovídají. Doufá, že budou moci brzy plnit svůj cíl - vyhrávat všechny závody.
"Lidé říkají, že si nevedeme tak dobře jako minulý rok. Když se díváte jen na vítězství, pak ne, ale to vám opravdu víc neřekne. Jsem si jistý, že letos máme mnohem lepší balík než loni, jenže ostatní týmy se zlepšili a my nejsme tam, kde bychom chtěli být," popisuje finský pilot.
"Ale t je součástí Formule 1, vždy se chceme zlepšovat, chceme být v pozici, kdy bychom bojovali o první místo v každém závodě. Když říkáte, že to je horší než minulý rok, pak se díváte pouze na určité výsledky. Jsem si však jistý tím, že máme mnohem lepší balík," zdůrazňuje Räikkönen, který letos skončil dvakrát druhý a v šampionátu je před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem.
"Myslím, že z mé strany to je lepší. Samozřejmě tento víkend byl velmi špatný, tak už to ale dopadlo a my jdeme na další závod," hodnotí své působení v Monaku, kde si urazil přední křídlo a do cíle závodu tak nedojel.
"Stále pracujeme, a i po tak náročném víkendu víme, že si v příštím závodě můžeme určitě vést lépe. Dokud nebudeme končit každý víkend na prvním a druhém místě, tak nemůžeme být spokojeni. To je naším cílem a snad ho brzy začneme plnit," optimisticky dodává Räikkönen.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.