Podle Kimiho Räikkönena má letos Ferrari mnohem lepší balík než minulý rok, kdy vyhrálo tři závody, i když tomu zatím výsledky moc nenapovídají. Doufá, že budou moci brzy plnit svůj cíl - vyhrávat všechny závody.
"Lidé říkají, že si nevedeme tak dobře jako minulý rok. Když se díváte jen na vítězství, pak ne, ale to vám opravdu víc neřekne. Jsem si jistý, že letos máme mnohem lepší balík než loni, jenže ostatní týmy se zlepšili a my nejsme tam, kde bychom chtěli být," popisuje finský pilot.
"Ale t je součástí Formule 1, vždy se chceme zlepšovat, chceme být v pozici, kdy bychom bojovali o první místo v každém závodě. Když říkáte, že to je horší než minulý rok, pak se díváte pouze na určité výsledky. Jsem si však jistý tím, že máme mnohem lepší balík," zdůrazňuje Räikkönen, který letos skončil dvakrát druhý a v šampionátu je před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem.
"Myslím, že z mé strany to je lepší. Samozřejmě tento víkend byl velmi špatný, tak už to ale dopadlo a my jdeme na další závod," hodnotí své působení v Monaku, kde si urazil přední křídlo a do cíle závodu tak nedojel.
"Stále pracujeme, a i po tak náročném víkendu víme, že si v příštím závodě můžeme určitě vést lépe. Dokud nebudeme končit každý víkend na prvním a druhém místě, tak nemůžeme být spokojeni. To je naším cílem a snad ho brzy začneme plnit," optimisticky dodává Räikkönen.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.