McLaren se podle Jensona Buttona musí zlepšit v komunikaci se svými piloty poté, co se v Monaku dopustil strategické chyby, která mu zabránila dojet na lepším než devátém místě.
Jeho odhad situace a přechod z mokrých na přechodné a z přechodných na hladké pneumatiky nebyly vůbec špatné. Dokonalé by byly tehdy, pokud by k zastávce do boxů zajel vždy o kolo později.
"Já jsem v těchto volbách hodně dobrý. Ne až tak dobrý, ale zdá se, že všichni kopírovali přesně to, co jsem udělal, takže to trochu bolí. A také jsem se zasekl za Manory," lituje Button komunikační chyby, po které ztratil hodně času za nejpomalejšími vozy, které v úzkých ulicích Monaka nemohl předjet. K tomu přispěla i vysoká maximální rychlost Manoru na rovinkách, McLaren je v této oblasti naopak nejpomalejší.
"Myslím, že v oblasti komunikace mezi týmem a mnou to opravdu nebylo moc dobré, protože jsme měli být před Manory, které se tady nedají předjet. V časech na kolo byl čtyřsekundový rozdíl [ve prospěch McLarenu], a předjetí bylo stejně nemožné," přibližuje britský pilot vývoj svého závodu.
"Je to tedy tak trochu chyba, ale získali jsme dost bodů - nebylo by jich tolik, kdyby dnes bylo sucho. Pokud jde o správná strategická rozhodnutí a rychlost, určitě jsem se rozhodoval správně. Problémem bylo, že jsem vyjel do provozu a že jsem nevěděl, že se v něm ocitnu," pokračuje Button.
McLaren získal 12 bodů a v šampionátu konstruktérů se dostal na 7. příčku před Haas, Button však uznává: "Tyto body jsme nezískali díky tomu, že jsme konkurenceschopní, ale díky dobrým rozhodnutím." Načasování zastávek Fernanda Alonsa bylo optimální.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.