Podle Gerharda Bergera je příliš brzy na to, abychom Maxe Verstappena mohli řadit mezi ty absolutně nejlepší piloty v historii Formule 1.
Verstappen patří k největším talentům Formule 1. Před Velkou cenou Španělska přestoupil z Toro Rosso k Red Bullu, s nímž hned vyhrál, za což si vysloužil velkou chválu a někteří se jej nebáli srovnávat s nejlepšími piloty v historii.
Berger o jeho kvalitách nepochybuje: "Je kandidátem na mistra světa, o tom není pochyb." Přesto je podle něho předčasné řadit mladého Maxe mezi ty nejlepší piloty F1, jako byli Ayrton Senna či Schumacher: "Neřekl bych, že je už na stejné úrovni, protože to se v této fázi těžko posuzuje. Ale netvrdil bych, že není."
Vítězství Verstappena po překvapivém přestupu k Red Bullu bylo dobrým příběhem Formule 1. Fanoušci si tak mají o čem vyprávět. "Myslím, že pro Formuli 1 to je skvělé, že má 18letého kluka, který dělá to, co dělá. Je to skvělé pro Red Bull, že potvrdil správnost svého rozhodnutí povolat jej brzy do světa F1 a pak jej přemístit do jiného týmu. Celý ten příběh je hezký," dodává Berger.
Verstappena čeká tento víkend závod v Monte Carlu, který loni po havárii nedojel. Red Bull věří, že tam bude mít vzhledem k vlastnostem městského okruhu šanci bojovat s Mercedesem. Renault také přiveze dva kusy nového motoru - jeden pro Kevina Magnussena ze svého továrního týmu a druhý pro Daniela Ricciarda. Oba tak proti svým týmovým kolegům - Jolyonovi Palmerovi a Verstappenovi - získají výhodu v podobě lepší ovladatelnosti a vyššího výkonu (+ 30 koní).
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.