Pirelli dnes oznámilo, jaké pneumatiky přiveze pro rychlou trať v britském Silverstone. Půjde o ty tři nejtvrdší směsi, které má k dispozici.
Pro Velkou cenu Británie, která se bude konat ve dnech 7. - 10. července na okruhu v Silverstone, přiveze italský výrobce tyto tři směsi hladkých pneumatik: měkkou (žlutá barva), středně-tvrdou (bílá) a tvrdou (oranžová). Jde o stejnou alokaci, s níž se (letos poprvé) setkáme příští týden v Barceloně.
Pro závod Pirelli nominuje středně-tvrdou a tvrdou směs. Piloti si po jedné čerstvé sadě z obou tedy musí odložit pro závod, v něm ale stačí, když použijí pouze jednu.
Pro kvalifikaci je pak nominována měkká směs. Každý jezdec si jednu takovou sadu musí odložit pro poslední část kvalifikace. Ti, kteří se postoupí do poslední části (Q3), ji po skončení vrátí Pirelli, zatímco zbylých 12 jezdců si ji může ponechat pro závod.
Kromě výše uvedených tří sad si mohou volně vybrat zbývajících deset - celkem má každý pilot pro závodní víkend k dispozici 13 sad hladkých pneumatik.
Pirelli musí dle nových pravidel oznámit minimálně 8 týdnů předem u evropských závodů a 14 týdnů předem u zámořských závodů, jaké směsi hodlá pro závodní víkend dodat.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.