Pascal Wehrlein je přesvědčený o tom, že se svým Manorem může během letošních závodů skončit v první bodované desítce. Rychlostně na to podle něj má, musí ale zapracovat na práci s pneumatikami.
Věří, že jejich vůz má větší potenciál, než který předvedli v úvodních třech závodech. "Na Melbourne můžeme zapomenout. Ale v posledních dvou závodech jsme na tom výkonnostně byli podobně," naznačuje německý pilot zlepšení v Bahrajnu a Číně.
"Na řadu přijdou okruhy, které nám budou sedět více a jiné, které nám budou sedět méně. Ale v Austrálii jsme na tom byli mizerně. Získat body bude velmi těžké, ale bude to možné. Mým cílem je bodovat. V Číně to ale možné nebylo, protože závod dokončilo 22 aut, a to se moc často nestává," pokračuje pro Motorsport Wehrlein, který se v úvodu držel na 5. místě.
Přestože startoval zezadu, tak si začátek závodu v Šanghaji užil: "Start a první kolo byli zábavné. Hodně se toho přihodilo, obzvlášť v první zatáčce. Můj start byl dobrý, i první zatáčka, protože jsem byl v té správné pozici. Vše probíhalo dobře.
Nejsem si ale jistý tím, zda nám safety car pomohl, protože jsme zůstali na dráze. A pak, když bojujete s ostatními vozy na čerstvých pneumatikách, tak to je opravdu těžké. Takže si myslím, že safety car nevyjel v ten správný okamžik.
Ale stále šlo o dobrý závod a my jsme dokázali předvést naši výkonnost. Nikdo neodstoupil a my jsme v závodě dojeli před Nasrem, Grosjeanem a Palmerem, takže jsme s nimi bojovali. Nyní se musíme zlepšovat víc a víc," přeje si Wehrlein.
Aby dosáhl na body, musí hlavně zlepšit svou šetrnost k pneumatikám: "S degradací pneumatik měli problémy všichni, ale u nás je stále příliš vysoká. Jeli jsme na tři zastávky i přes výjezd safety caru, zatímco Ericsson měl odlišnou strategii a dojel o celkem dost před námi. Na začátku jsem s nim závodil a byl jsem před ním. Ale pak měl o zastávku méně a skončil před námi."
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.