Podle Kimiho Räikkönena je na tom Ferrari s rychlostí docela dobře a letos by s Mercedesem ještě mohlo bojovat o titul, i když v prvních třech závodech sezóny 2016 na vítězství nedosáhlo.
Kimi měl po šancích na vítězství ve Velké ceně Číny už v první zatáčce, v níž kolidoval se svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem. A i když opět vyhrál Nico Rosberg s Mercedesem, tak stále věří, že Ferrari letos o titul bude moci bojovat.
"V sezóně máme za sebou teprve tři závody. Očividně se toho může ještě hodně přihodit, a taky se toho určitě hodně přihodí. My jen musíme získávat maximum bodů, které získat můžeme, vyvarovat se v závodě jakýmkoliv problémům a snažit se dostat před něj [Rosberga]," hodnotí Räikkönen.
"Myslím, že rychlostně na tom očividně nejsme moc špatně. V kvalifikaci [v Číně] jsme měli rychlost na to, abychom se mu přiblížili, nebýt chyb. Alespoň mě se zdálo, že jsme jim blíže. Pokud ale neodjedeme čisté závody, zatímco oni ano, pak je neporazíme," pokračuje finský pilot.
Forma mezi Mercedesem a Ferrari se bude měnit v závislosti na okruzích a tempu vývoje svého vozu a pohonné jednotky: "Přijdou okruhy, kde budeme silnější než zde, a někdy budou zřejmě silnější oni. Hlavní věcí je však vylepšování auta a celého balíku. Pak budeme moci odjet silné závody, vyhrát je a bojovat s nimi."
"Musíme si ale uklidit. Když máte problémy, tak vám to v šampionátu nepomůže. On [Rosberg] vyhrál třikrát, což není ideální. Je to ideální pro něj, ne pro ostatní. Ale zaslouží si to a my zkrátka musíme odvádět lepší práci," dodává Räikkönen.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.