V týmovém interním duelu u Sauberu se přiostřuje. Felipe Nasr je stále nespokojen se svým C35 a závistivě šilhá po svém kolegovi.
Sauber, který by teď měl primárně řešit svoje finanční problémy, bude muset nejspíš řešit navíc ještě i interní problémy. Po kvalifikace na GP Číny poměrně nelichotivě na stranu svého týmu promluvil Felipe Nasr. Dle jeho názoru dostává jeho týmový kolega, Marcus Ericsson, lepší materiál než on. Brazilec byl v sobotu v Šanghaji Švédem opět poražen a s ovladatelností svého Sauberu C35 není stále spokojen.
"Jsem si 100 % jistý, že chování auta není takové, jaké by být mělo," řekl Felipe Nasr, který na nic nečekal a přidal srovnání se svým týmovým kolegou. "Jeli jsme se stejným nastavením a dopadlo to jako na minulých dvou závodech. Mám problémy a cítím v autě obecnou nestabilitu - zvláště při brždění, kde se [Ericsson] cítí mnohem jistěji. Je s autem spokojený od té doby, co ho postavili. A já měl na testech v Barceloně šanci řídit jeho auto a byl jsem také spokojený."
Na Shanghai International Circuit byl rozdíl mezi těmito dvěma jezdci nakonec 1,688 vteřiny, když pomalejší byl Nasr. "Myslím, že ke konci loňského roku jsem byl silnějším jezdcem," brání se Marcus Ericsson. "Přes zimu jsem také tvrdě pracoval na tom, abych byl ještě silnější. V týmu i s autem se cítím jistý. Myslím, že jsem i v letošní sezoně trochu ukázal, kdo je silnější. Musím tedy nadále odvádět svoji práci, dále tvrdě pracovat a dále jej porážet."
Vloni se jezdci, kteří byli v předešlé sezoně u Sauberu nováčky, na konci sezony umístili na místech 14 (Nasr) a 18 (Ericsson). Letošní auto je ale pravděpodobně ještě horší, než bylo to loňské. V Bahrajnu jsme například mohli slyšet: "Auto se řídí hrozně". Je možné, že narážka Nasra v aktuální situaci týmu měla i politický smysl. Protože dle nejrůznějších zvěstí má Sauber přežívat právě díky sponzorům Ericssona, kteří byli ochotni platbu svých příspěvků do týmové kasičky uspíšit.
Že atmosféra mezi jezdci u Sauberu není optimální, to naznačuje také Nasrova odpověď na otázku, jestli by si dokázal představit výměnu monopostů, aby tak mohl dokázat svoje představy. "Proč ne? Mně by to nedělalo problém. Měli bychom mu učinit tuto nabídku. Uvidíme, co řekne."
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.